English

مسعود ده نمکی انصراف داد تا زندانی ها دیده شود/تلاش برای حضور در اکران نوروز

مسعود ده نمکی با انتشار یادداشتی از ادامه حضور زندانی ها در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر انصراف داد.

مسعود ده نمکی انصراف داد تا زندانی ها دیده شود/تلاش برای حضور در اکران نوروز

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، مسعود ده نمکی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از ادامه حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر انصراف داد.

مسعود ده نمکی در این خصوص نوشت:

بعضیکارها و فیلم ها از جنس رقابت نیستند و در فضای رقابتی حرف اصلی آنها گم می‌شود .حرف از معنویت و مفاهیم اخلاقی و عرفانی و فیلم هایی از جنس رسوایی ۱ و۲ و حالا هم زندانی ها از این گونه‌اند. وقتی فیلمی جلو تر زمان خودش باشد در چنین فضاهای رقابتی دیده نمی‌شوند حتی اگر قابلیت‌های منحصر به فردی داشته باشند. مثل سکانس های زلزله رسوایی۲ که حالا تیم سازنده این تروکاژها برای شرکت های معتبر خارجی کار می کنند و در جشنواره خودمان تعمدا دیده نمی‌شوند. جنس حرفهای فیلم زندانی ها علی رغم تکرار تروکاژهای منحصر به فرد و بازی های خوب همکارانم از آن جنس حرف هایی است که مخاطب عام بدون پیشداوری باید ببیند و تلاش ما بر این است که در اولین فرصت فیلم راهی اکران شود و در غیاب زندانی ها جوانتر های سینما فرصت حضور در بخش رقابتی جشنواره فجر را داشته باشند. این عدم حضور به معنی گلگی از کسی نیست فقط یک گام عملی است برای اکران فیلم برای عموم مردم.

با بررسی های انجام شده توسط خبرنگار ما، مسعود ده نمکی با فیلم سینمایی زندانی ها برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کرده بود و حتی برگزار کنندگان این جشنواره، برای ارسال اثر تکمیل شده و نسخه نهایی آن تاکید داشتند. اما ده نمکی با ارزیابی شخصی خود و اعتقاد به اینکه اصولاً برخی آثار و بویژه آثار کمدی، فیلم اکران هستند نه جشنواره تصمیم گرفته تا از حضور در جشنواره انصراف داده و به نظر می رسد که مصمم است تا آن را در نوبت اکران قرار دهد تا شانس حضور در اکران نوروزی فیلم زندانی‌ها را بالا ببرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی زندانی‌ها از دوم تیرماه سال جاری کلید خورد و پس از پایان مراحل تصویربرداری و انجام مراحل فنی، آماده نمایش شده است. این فیلم داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان نامه‌اش روی تعدادی زندانی‌ تحقیق کند. هدایت هاشمی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، برزو ارجمند، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی‌زاده و امیر نوری از جمله بازیگران فیلم سینمایی «زندانی‌ها» هستند. عوامل دیگر این فیلم عبارتند از:تهیه‌کننده و کارگردان: مسعود ده نمکی، مجری طرح: علیرضا نجف‌زاده، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، طراح گریم: شهرام خلج، صدابردار: فرشید احمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، تدوین: خشایار موحدیان، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، مشاور رسانه‌ای: امید سهرابی، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه بصری: سعید خلیلی، عکاس: حسن شجاعی، محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی