English

محمود دولت آبادی دبیر افتخاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی شد

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی دی ماه ۱۳۹۷ توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می شود.

محمود دولت آبادی دبیر افتخاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود دولت آبادی نویسنده، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس با پیشنهاد و حکم حمیده بانو عنقا رییس هیات مدیره موسسه اکبر رادی و شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی دبیر افتخاری این رخداد فرهنگی هنری شد.

در جریان برگزاری چهارمین نشست شورای سیاستگذاری این جشنواره که در محل عمارت جدید خانه تئاتر و با حضور محمود دولت آبادی، حمیده بانو عنقا، هادی مرزبان، بهزاد صدیقی، حسین مسافرآستانه، محمد امیریاراحمدی، بهروز محمودی بختیاری، امیر اسمی، روح الله جعفری، یوسف باپیری، امید طیرانی بی غم برگزار شد، بهزاد صدیقی دبیر جشنواره ضمن ارایه گزارش کوتاهی از روند فعالیت‌ها و معرفی بخش های این جشنواره به محمود دولت آبادی از وی برای پذیرش سمت دبیری افتخاری این جشنواره، سپاسگزاری کرد.

صدیقی سپس درباره جوایز و اهدای نشان اکبر رادی توضیحاتی را به دولت آبادی ارایه داد و گفت: در این جشنواره به برگزیدگان هر بخش که یک نفر است، جوایزی تعلق می گیرد و برای نخستین بار به برگزیده بخش نمایشنامه نویسی نشان اکبر رادی اهدا می شود. این نشان ها را سفارش داده ایم تا ساخته شود و به زودی با برگزاری مراسمی از آن رونمایی می شود.

حمیده بانو عنقا تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با حضور آقای دولت آبادی جشنواره پر رونقی داشته باشیم.

محمود دولت آبادی یادآور شد: برگزاری این جشنواره نشان می دهد ما هستیم و وجود داریم. خیلی خوشحالم که حمیده بانو عنقا فعالیت بنیاد رادی را  به شکل جدی و مستمر ادامه می دهد. من نیز تا آن جا که بتوانم همراه بنیاد رادی خواهم بود.

 خالق رمان کلیدر و جای خالی سلوچ پس از دیدن طرح نشان اکبر رادی عنوان کرد: نشان اکبر رادی بسیار زیبا است و خط اکبر رادی که مثل مینیاتور می ماند چه خوب در این طرح نشان رادی آمده است.

در متن حکم محمود دولت آبادی که با امضای رییس هیات مدیره  موسسه اکبر رادی و رییس شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی آمده است:

کوشش ها و تجربیات ارزشمند و اعتبارآفرین جنابعالی سبب شد تا بنیاد اکبر رادی دبیر افتخاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی را به آن جناب بسپارد. بی تردید حضور ارجمند جنابعالی در این جشنواره به اعتبار و رونق آن خواهد افزود و موجب دلگرمی بنیاد اکبر رادی خواهد شد.

با سپاس از شما برای پذیرش این مسئولیت، تندرستی و سربلندی همیشگی را برایتان آرزومندم.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی دی ماه ۱۳۹۷ توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه