English

دو افتتاحیه در یک شب؛

امینی و امیرسلیمانی سیمرغ و مکعب را افتتاح کردند

رحمت امینی در افتتاح تماشاخانه سیمرغ گفت: ما تئاتری ها سالهاست که داریم می جنگیم که خودمان را اثبات کنیم و می‌خواهیم که بگوییم که تئاتر حذف شدنی نیست.

امینی و امیرسلیمانی سیمرغ و مکعب را افتتاح کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سیمرغ، این تماشاخانه درحالی در گام اول، کار خود را با نمایش مکعب به کارگردانی و بازی علی سلیمانی آغاز کرد که رحمت امینی زنگ آغاز این نمایش را به صدا درآورد و در سخنانی کوتاه گفت: هرجای این شهر که سالن تئاتری افتتاح شود باعث مسرت و خوشحالی من است و ما تئاتری ها سالهاست که داریم می جنگیم که خودمان را اثبات کنیم و می‌خواهیم که بگوییم که تئاتر حذف شدنی نیست اما همیشه مانع سد راه ما بوده است. افتتاح تماشاخانه سیمرغ یکی دیگر از اتفاقاتی است که میتواند به تئاتر ما رونق بدهد و امیدواریم که این مسیر هموار شود. مسرورم که این سالن با کار علی سلیمانی افتتاح شد چرا که او از دانشجویان دانشکده هنرهای نمایشی در آن سالهای درخشان بود و تماشای کارهای او برای من همیشه جذاب است و به علاقه مندان تئاتر هم تماشای این اثر را حتما پیشنهاد میکنم.

علی سلیمانی نیز در چند جمله کوتاه اینطور عنوان کرد که خوشحال است نمایش مکعب را برای دومین بار روی صحنه میبرد و این اتفاق در سالن سیمرغ رخ میدهد و پس از آن محسن احتشامی مدیر تماشاخانه خطاب به مهمانان گفت: ما برای تئاتر دغدغه مند عمل میکنیم و همه کسانی که در این سالن کار میکنند سالهاست که در حوزه تئاتر و هنر مشغول به کار هستند و تلاشمان این است که بتوانیم از هنرمندان و تئاتری ها حمایت کنیم و همراهشان باشیم تا آثار جذاب خود را روی صحنه ببرند و در این مسیر هم البته از علاقه مندان به تئاتر میخواهیم که ما را تنها نگذارند. این باعث افتخار من است که نمایش علی سلیمانی که خودم تماشاگر آن بودم و بسیار لذت بردم اولین نمایشی است که در سیمرغ روی صحنه میرود و امیدواریم اسقتبال از این نمایش تا شب پایانی ادامه داشته باشد.

کمند امیرسلیمانی

اما یکی دیگر از میهمانان افتتاحیه کمند امیرسلیمانی بود که از سالهای تحصیل در دانشکده هنرهای نمایشی و هم دانشگاهی بودن با علی سلیمانی گفت و عنوان کرد که در آن سالها هنرمندان زیادی با سعی و تلاش خودشان را به جایگاه های ویژه در بازیگری رساندند و من خوشحالم که دانشجویی از دوره درخشان بودم. همچنین افتتاح سالن سیمرغ را به فال نیک میگیریم و امیدواریم در این مسیر میزبان آثار جذاب باشد.

اما از دیگر میهمانان ویژه این مراسم میتوان به احسان عبدی پور ، سروش طاهری ، محمد فرشته نژاد ، باران صالح علا ، احمد بهرامی و... اشاره کرد.

گفتنی است نمایش مکعب به کارگردانی و بازی علی سلیمانی و سهیلا جوادی هرشب ساعت 19 در تماشاخانه سیمرغ واقع در مفتح جنوبی روبروی شهید شیرودی ، خیابان اردلان پلاک 25 روی صحنه میرود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه