English

امروز در برنامه صبح جمعه با شما از ایرج نوذری تجلیل شد

همزمان با ۱۶ آذر سالروز درگذشت منوچهر نوذری مراسم بزرگداشت و پاسداشت زنده یاد منوچهر نوذری در برنامه صبح جمعه با شما در رادیو ایران امروز یکشنبه ۱۱ آذر ماه برگزار شد.

امروز در برنامه صبح جمعه با شما از ایرج نوذری تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری موج همزمان با ۱۶ آذر سالروز درگذشت منوچهر نوذری نابغه عرصه هنر و طنز ایران، مراسم بزرگداشت و پاسداشت زنده یاد منوچهر نوذری در برنامه صبح جمعه با شما در رادیو ایران امروز یکشنبه ۱۱ آذر ماه برگزار شد.

در کنار مراسم بزرگداشت استاد نوذری از علیرضا جاویدنیا و عباس محبی دو تن از چهره‌های بنام و ماندگار عرصه بازیگری طنز که نقش ویژه‌ای در پیشبرد برنامۀ صبح جمعه با شما داشتند، تجلیل شد.

همچنین در این برنامه قرار است یکی از نمایش‌هایی که مرحوم استاد منوچهر نوذری در آن هنرنمایی کرده است، بازسازی شود.

برای ضبط این برنامه حمید شاه آبادی معاون صدا، محمد جواد محمدزاده مدیر شبکه رادیو ایران، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، منوچهر اسماعیلی، ایرج نوذری، فرزاد حسنی، پریچهر بهروان، علیرضا جاوید نیا، بیوک میرزایی، افشین مقراضی، داود منفرد، نسیم رفیعی، اصغر سمسارزاده، عباس محبی و جمعی از هنرمندان رادیویی حضور داشتند.

در ادامه، جاویدنیا گفت: خوشحالم که هنوز هم مردم در هر شرایطی ما را می‌بینند، ابتدا می‌گویند روح منوچهر نوذری شاد باشد. از نظر بنده کار‌های منوچهر نوذری همه ماندگار و دلگرمی برای هنرمندان است.

سپس، منوچهر اسماعیلی درباره ایرج نوذری گفت: همه لحظه های بودن کنار منوچهر نوذری خاطره است؛ ما بیش از ۵۰ سال با هم در حوزه دوبله کار کردیم اما در کار رادیو بیشتر از دو بار افتخار همکاری با ایشان را نداشتم. او از سال ۴۴ به عنوان گوینده طراز اول و مدیر دوبلاژ بود. منوچهر نوذری برای ایفای نقش‌های طنز همتا نداشت؛ کلام او روی هر نقشی که بازی می کرد، متفاوت بود.

وی افزود: ما رابطه نزدیکی با هم داشتیم؛ حتی یک برنامه مذهبی با هم اجرا می کردیم که او هنگام گویندگی اشک می‌ریخت. ایشان طناز نبود؛ بلکه یک دلبر بود. نمی دانم به ایرج عزیز چه چه بگویم. رفتن منوچهر نوذری داغی بود که  به دل همه طنازان ماند.

بهروان مجری صبح جمعه با شما در زمان منوچهر نوذری هم گفت: خیلی سخت است در این مراسم صحبت کنم؛ آقای نوذری یگانه‌ای بود که فقط همکار نبود؛ بلکه با خیلی از ما روابط نزدیک خانوادگی داشت.

ایرج نوذری با این جملات صحبت خود را آغاز کرد: چگونه بایستم در جایی که پدر بود و چگونه بگویم سخنی که سخن پدر بود. به دنبال مرامی هستم که پدر داشت؛ عاشق مردم هستم همان طور که پدرم بود. خیلی سخت است در جایی بایستی و در کنار کسانی باشی که عمری با پدر بودند.

همچنین، در پایان این مراسم از ایرج نوذری یادگار منوچهر نوذری تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه