English

در آستانه آغاز جشنواره فیلم کوتاه تهران

پوستر جدید فیلم کوتاه بچه خور رونمایی شد

در آستانه آغاز جشنواره فیلم کوتاه تهران از پوستر جدید فیلم بچه خور، به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی رونمایی شد.

پوستر جدید فیلم کوتاه بچه خور رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، طراحی پوستر جدید فیلم کوتاه بچه‌ خور به کارگردانی محمد کارت را علی باقری بر عهده داشته است. این فیلم در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس ملت روی پرده می رود. بچه خور روز شنبه ۱۹ آبان ساعت ۱۳ در سالن شماره چهار پردیس ملت و دوشنبه ۲۱ آبان ساعت ۲۲ در سالن شماره دو پردیس ملت نمایش داده می شود.

بچه‌خور به مسائل و مضامین اجتماعی به ویژه کودکان کار و کودکان بدسرپرست می پردازد. از بازیگران این فیلم می توان به بهرام ابراهیمی، علیرضا مهران، علیرضا حکیمی، فرهانه سبحانی و علی بحری اشاره کرد.

فیلم کوتاه بچه‌ خور

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچکس عشق کودکانه را جدی نمی گیرد اما هیچ چیز زیباتر و قدرتمندتر از عشقی کودکانه نیست.

از  عوامل اصلی بچه خور می‌توان به نویسنده: آبان عسکری و محمد کارت، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوینگر: اسماعیل علیزاده، لباس: سعید حسنلو، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح چهره‌پردازی: عظیم فراین، برنامه‌ریزو دستیار اول کارگردان: محمد فراهانی و ... اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه