English

در نشست شورای عالی دومین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران مطرح شد:

سه استان متقاضی میزبانی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران/عنوان جشنواره تغییر کرد

علی دارابی گفت: ترویج صنعت انیمیشن با محور مفاهیم اسلامی ایرانی و انقلابی یکی از اهداف برگزاری جشنواره است که در دوره نخست تا حد مناسبی محقق شد.

سه استان متقاضی میزبانی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران/عنوان جشنواره تغییر کرد
به گزارش خبرگزاری موج، رئیس جشنواره پویانمایی تلویزیونی ایران در این نشست با اشاره به دستاوردهای برپایی نخستین جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی پویانمایی موجب رونق این صنعت در سراسر کشور می‌شود.

علی دارابی افزود: ترویج صنعت انیمیشن با محور مفاهیم اسلامی ایرانی و انقلابی یکی از اهداف برگزاری جشنواره است که در دوره نخست تا حد مناسبی محقق شد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه فراهم آوردن زمینه رقابت سازنده برای فعالان پویانمایی و عروسکی کشور یکی دیگر از اهداف این جشنواره به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: شورای عالی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران درصدد یافتن راهکارهای عملیاتی برای کمک به ورود استعدادهای نو به این عرصه است.

وی با اشاره اعلام آمادگی سه استان برای میزبانی جشنواره دوم عنوان کرد: در حال حاضر 3 استان درخواست میزبانی جشنواره پویانمایی را ارائه داده‌اند که با بررسی نهایی و ظرفیت‌های استان‌های درخواست کننده به زودی محل برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

در ادامه این نشست، سیدعباس فاطمی، رئیس مرکز سیمای استان‌ها گزارش کوتاهی از چگونگی برگزاری نخستین جشنواره پویانمایی تلویزیونی ایران ارائه کرد و پس از آن اعضای شورا نقطه نظرهای خود را در خصوص فراخوان، اولویت‌های محتوایی، بخش‌های جشنواره، شرایط و مقررات برگزاری بیان کردند.

با توجه به اضافه شدن بخش عروسکی به دومین جشنواره، عنوان این رویداد بزرگ هنری به دومین جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی تلویزیونی ایران تغییر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه