English

با حکم معاون فرهنگی صورت گرفت؛

افسون امینی سرپرست آفرینش های فرهنگی کانون شد

معاون فرهنگی کانون با صدور حکمی افسون امینی را به عنوان سرپرست اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

افسون امینی سرپرست آفرینش های فرهنگی کانون شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان در این حکم به تجربه‌ها و سابقه‌های کاری افسون امینی اشاره و اظهار امیدواری کرده است که او در تعامل با اداره‌های کل استان‌ها، بهره‌گیری از خرد جمعی کارشناسان و مدنظر قرار دادن سیاست‌های ابلاغی به‌ویژه سیاست‌های 10گانه ابلاغی مدیرعامل، در راستای وظایف محوله موفق باشد.

امینی؛ شاعر، کارشناس ادبیات کودک و نوجوان، نویسندۀ کودک، دانشجوی دکتری ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی و یکی از پایه¬گذاران کارگاه‌های ادبیات مرکز آفرینش‌های ادبی کانون است و مسئولیت این کارگاه‌ها را از سال 1376 تا 1381 نیز برعهده داشت.

دبیری تحریریه مجله روشنان (نشریه تخصصی ادبیات کودکان ونوجوانان )، کارشناس و عضو شورای بررسی و خرید کتاب امور بازرگانی کانون، دبیری شورای تولید آثار نظری کانون پرورش فکری، 31 سال سابقۀ فعالیت در حوزۀ شعر بزرگسال و 22 سال سابقۀ فعالیت در حوزۀ ادبیات کودک و نوجوان، دبیری تحریریۀ کتاب ماه کودک و نوجوان، دبیری تحریریۀ مجلۀ الفبا (نشریۀ تخصصی ادبیات مرکز آفرینش¬های ادبی حوزه هنری و دبیری و داوری جشنواره‌های مختلف ادبی از جمله سوابق اوست.

وی همچنین تالیف و گردآوری 9 عنوان کتاب از جمله دوست عجیب من، چی مثل چیه؟، صدایی عجیب در جنگل، کدو تنبل، ستاره‌های کویر(گردآوری مجموعه داستان جوان)، ساوالان(گردآوری مجموعه شعر جوان) و ... را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. 

امینی با حکم سرپرستی، جایگزین صدیقه حسن‌زاده در اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه