English

الهام چرخنده در گفت و گو با موج:

تا شمرخوان نباشد مظلومیت امام حسین دیده نمی شود/بازگشت به سینما بعد از پنج سال

الهام چرخنده از حضور دوباره اش در سینما خبر داد.

تا شمرخوان نباشد مظلومیت امام حسین دیده نمی شود/بازگشت به سینما بعد از پنج سال

الهام چرخنده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی موج از حضور دوباره اش در سینما خبر داد و گفت: امسال بعد از پنج سال غیبت فعالیت سینمایی خود را از سر گرفته‌ام.

وی افزود: من در فیلم سینمایی شاخه‌های شکسته بلوط تجربه خیلی متفاوتی را داشته ام و به عنوان فرمانده عده ای از زنان منافق در عملیات مرصاد بازی کرده‌ام. تصویربرداری این اثر با کارگردانی مسعود تکاور، در طول یک ماه در تنگه مرصاد و اسلام‌آباد غرب انجام شد و در حال طی کردن مراحل پُست‌پروداکشنش هستند.

چرخنده در توضیح داستان این فیلم گفت: این فیلم جنایت‌های منافقین در اسلام‌آباد غرب را روایت می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا ایفای نقش این شخصیت با روحیاتش تضاد نداشته و برایش سخت نبوده گفت: تا شمر خوان نباشد نمی‌توان مظلومیت امام حسین (ع) را به خوبی نشان داد. من ترجیح می دهم که کمکی باشم تا آن مظلومیت به خوبی نمایان شود.

این هنرپیشه در مورد تهیه کنندگان فیلم سینمایی شاخه‌های شکسته بلوط گفت: بهرام گودینی و ارجمندیان از مرکز کرمانشاه، تهیه کنندگان این اثر هستند. 

وی در مورد از سرگیری فعالیت تلویزیونی‌اش گفت: صحبت هایی در مورد شروع آوای باران 2 شده است اما هنوز کاری را شروع نکرده ام.

شایان ذکر است تصویربرداری فیلم سینمایی شاخه‌های شکسته بلوط از اوایل  شهریور ماه کلید خورد و  به جز الهام چرخنده، مهدی صبایی، مهدی امینی خواه، حمیدرضا هدایتی، احمدپورخوش، مریم آهنگر، سمیه رضایی، فرناز زفا و آرزو رضایی به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به محمد رضا اصغری تصویربردار، امیر شمس الدین حشمت زاد مدیر تولید و احسان زرافشانی مدیر تدارکارت راشاره کرد.

تا کنون از سوی تولید کنندگان، در مورد رسیدن این اثر به جشنواره فیلم فجر اظهار نظری نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه