English

محمد نیک‌بین در گفتگو با موج:

هوشمندان سیاره اوراک و پازل در انتظار تامین بودجه/تهمینه میلانی پازل را می سازد

محمد نیک بین یک انیمیشن به نام هوشمندان سیاره اوراک و فیلم سینمایی پازل با کارگردانی تهمینه میلانی را در دست تهیه دارد.

هوشمندان سیاره اوراک و پازل در انتظار تامین بودجه/تهمینه میلانی پازل را می سازد

محمد نیک بین در گفتگو خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج در مورد فعالیت سینمایی جدید خود گفت: امسال دو پروژه سینمایی و انیمیشن در دست داریم؛ پروژه اول یک فیلم انیمیشن تخیلی کودک با عنوان هوشمندان سیاره اوراک است که به سفارش بنیاد سینمایی فارابی کار خواهیم کرد و چون هزینه بالایی دارد، باید فرآیندهای مربوط به آن طی شود. از طرفی چون جشنواره فیلم کودک د ر اصفهان به تازگی تمام شده است، منظریم که به درخواست های ما پاسخ دهند.

وی با اشاره به پروژه دوم سینمایی که پازل نام دارد، در مورد آن توضیح داد: پروانه ساخت این فیلم سینمایی از ابتدای سال 97 در دست داریم و پیش تولید آن را انجام داده بودیم، اما با توجه به گذشت زمان، دوباره باید پیش تولید را انجام دهیم. این فیلم به دلیل مسائل زمان بندی و بازیگرانی که می خواستیم و قراردادهای جدیدشان، به تعویق افتاده است.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی تهمیه میلانی است، در مورد داستان پازل بیان کرد: فیلم سینمایی پازل با موضوعی اجتماعی و در مورد پدیده ای به نام تازه به دوران رسیده ها است.

وی درباره تفاوت ناگهانی ژانر کاری‌اش به انیمیشن و تخیلی گفت: داستان فیلم می طلبد که به صورت انیمیشن انجام شود و چالش بسیار خوبی است. انیمیشن دنیای جدیدی دارد و ما در عرض این مدت خیلی چیزها یاد گرفتیم و با خیلی از دوستان خوب در این زمینه آشنا شدیم.

محمد نیک بین در پایان گفت: فکر نمی‌کنم فیلم سینمایی پازل به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه