English

فیلم کوتاه باران آهسته می‌بارد به دو جشنواره بین‌ المللی در اوکراین راه یافت

فیلم کوتاه باران آهسته می‌بارد به ۲ جشنواره بین‌ المللی اوکراین می‌رود.

فیلم کوتاه باران آهسته می‌بارد به دو جشنواره بین‌ المللی در اوکراین راه یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه باران آهسته می‌بارد که در حال حاضر در بسته تابستانه فیلم‌های کوتاه هنر و تجربه در حال اکران است به ۲ جشنواره بین‌ المللی اوکراین می‌رود.

این فیلم کوتاه به کارگردانی سعید نجاتی، نخستین محصول مشترک انجمن سینمای جوان دفتر قم و شهرداری ازمیر ترکیه است.

در جشنواره «کینوکیمریا» فیلم‌هایی از تمام ژانرها و با موضوعاتی مانند مبارزه با خشونت، مواد مخدر، خشونت با کودکان و... در ۲ بخش رقابتی و غیررقابتی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره «دایتیاتکو» نیز که از سال ۲۰۰۹ شروع به کار کرده است با هدف کشف استعدادهای فیلمسازی کودک برای بهبود سطح حرفه‌ای فیلم و تلویزیون کار خود را پیش گرفته است.

«باران آهسته می بارد» که در ازمیر ترکیه و در سال ۲۰۱۶ به تولید رسیده، روایت دانش‌آموزانی است که قصد کمک کردن به معلم خود را دارند.

از عوامل این فیلم می‌توان به نویسنده: آرش رواده، تدوینگر: سعید نجاتی و عماد خدابخش، تصویر و نور: آدم چنه‌لی، صدابردار: مجید نجاتی، صداگذار: بهروز شهامت، جلوه های ویژه بصری: سیدحسن جوادی و... اشاره کرد.

سیزدهمین دوره جشنواره «سینمای آماتور کینوکیمریا» ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر  ۲۰۱۸ برابر با ۲۶ تا ۲۸ شهریور و دهمین جشنواره جهانی «دایتیاتکو» ۵ تا ۸ سپتامبر ۲۰۱۸ برابر با ۱۴ تا ۱۷ شهریور در کشور اوکراین برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی