English

یک خبرنگار پیشکسوت گفت:

پس از روز خبرنگار، امنیت یک روزه‌مان دوباره ناامن می‌شود

مختار مسعود-روزنامه‌نگار پیشکسوت-گفت: ۱۸ مرداد که از راه می‌رسد، ماه عسل خبرنگاران هم تمام می‌شود و باز روز از نو و اتهامات واهی علیه عده‌ای از نو. امنیت یک روزه‌مان دوباره ناامن می‌شود، حدود جای حقوق شاغلان این حرفه را می‌گیرد.

پس از روز خبرنگار، امنیت یک روزه‌مان دوباره ناامن می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مختار مسعود که سال‌ها در روزنامه‌های جمهوری اسلامی و کیهان فعالیت کرده،در یادداشتی گفت: از عده‌ای که به دروغ و تظاهر خبرنگاران را منادیان آگاهی و آزادی می‌نامند، گله مند است.

مسعود این طور بیان کرد: ۱۷ مرداد، بدترین و غم‌انگیزترین روز در ۴۰ سال عمر روزنامه‌نگاری‌ام است. روزی که عده‌ای به دروغ و تظاهر، خبرنگاران را منادیان آگاهی و آزادی می‌نامند. شغلمان، مقدس شمرده می‌شود و پیام‌های دروغین تبریک و تهنیت برخی افراد و دستگاه‌هایی به سوی خبرنگاران سرازیر می شود که در طول ۳۶۴ روز سال یا ما را بیگانه و غیرخودی شمرده و یا فراتر از آن گاهی مُهر مزدوری، قلم به مزدی، عامل بیگانگان، جاسوس و ... به پیشانیمان زده و می‌زنند.

۱۸ مرداد که از راه می‌رسد، ماه عسل خبرنگاران هم تمام می‌شود و باز روز از نو و اتهامات واهی علیه عده‌ای از نو. امنیت یک روزه‌مان دوباره ناامن می‌شود، حدود جای حقوق شاغلان این حرفه را می‌گیرد.

برخوردها و توهین‌ها به ما نه تنها مستحب که واجب می‌شود. همیشه به خود می‌گویم ای کاش این روز نبود تا مبادا امر بر ما مشتبه شده و بد عادت شویم که گفته‌اند: ترک عادت، موجب مرض است! اگرچه بدبین و نا امید نیستم، اما وقتی چرخ روزگار همواره بر نامرادی و نامردی می‌چرخد و روزگار زمام امور را به دست برخی نادانان می‌سپارد، امید به بهبود اوضاع، نوعی خود و دیگر فریبی است.

بنابراین با عرض معذرت از لسان الغیب، بوی بهبود ز اوضاع جهان ناشنوم...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه