English

نخستین بازی مهتاب کرامتی در شبکه نمایش خانگی

مهتاب کرامت، نقش اصلى زن مجموعه رقص روى شیشه که محصول شبکه نمایش خانگی و به کارگردانی مهدی گلستانه است، را به عهده گرفت.

نخستین بازی مهتاب کرامتی در شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرگزاری موج، مهتاب کرامتى با حضور در مجموعه رقص روى شیشه به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه‌کنندگى پیمان جعفرى براى اولین بار ایفاى نقش در شبکه نمایش خانگى را پذیرفت. مهتاب کرامتى پیش از این دو بار در فیلم هاى سینمایى آدم کش و عصر یخبندان بعنوان نقش اصلى زن با بهرام رادان کنار هم قرار گرفتند و این بار نیز هر دو براى نخستین بار با رقص روى شیشه به شبکه نمایش خانگى خواهند آمد تا تجربه اى متفاوت را پشت سر بگذارند. 

نخستین بازی مهتاب کرامتی در شبکه نمایش خانگی

رقص روى شیشه مجموعه اى ٢٦ قسمتى است که فیلمنامه آن براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى به قلم طلا معتضدى به نگارش درآمده و حالا مهتاب کرامتى دیگر چهره مطرح سینمایى پس از بهرام رادان، امیر آقایى و میترا حجار است که حضورش در این مجموعه قطعى شده است و به زودى اسامی بازیگران مطرح دیگرى نیز به این فهرست اضافه خواهد شد.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفرى، کارگردان: مهدى گلستانه، مجرى طرح: مانترا فیلم تابا،سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی - مهدی گلستانه، مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، صدابردار:امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانى، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزى  و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه