English

بعد از ۲ سال؛

تولید مستند مافه به پایان رسید

تولید مستند مافه به کارگردانی سیدحمید میرحسینی بعد از دوسال به پایان رسید و آماده نمایش شد.

تولید مستند مافه به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم مستند مافه به کارگردانی سیدحمید میرحسینی و تهیه کنندگی عباس تقی زاده بعد از ۲ سال تولید به پایان رسید و تیزر این فیلم با گویندگی علی رضا رازانی تهیه شده است.

این مستند روایتگر مراسم مافه است که در شهر شهداد در جنوب شرق ایران هر ساله برگزار می شود. این آیین با زندگی مردمانی از جنس نخل و آفتاب و کویر در هم تنیده شده و بخش مهمی از فرهنگشان است که سینه به سینه به نسل های بعد منتقل می شود.

پژوهش و پیش تولید این مستند از ۲ سال پیش آغاز شد و پس از طی کردن تصویربرداری در  یک سال گذشته، تدوین و صداگذاری آن به پایان رسید و آماده نمایش شد و به زودی در شهر شهداد رونمایی می شود.

عوامل این پروژه عبارتند از تدوین: سید حمید میرحسینی، مدیر تولید و عکاس: سمیرا شیخ مظفری، تصویربردار: غلا مرضا سعادت، صدابردار:رضا نوروز بیگی، مدیر رسانه ای: سارا کبریایی، طراح پوستر: سمیرا شیخ مظفری، موسیقی محلی: علی کریم شجاعی و محمد اسماعیلی، اصلاح رنگ و نور: رضا سیف الدینی، دستیار تصویر: اشراق تقی زاده، تدارکات: طیبه رجبی، دستیار کارگردان: منصور قاسمی، تهیه کننده: عباس تقی زاده و سید حمید میرحسینی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی