English

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» از حضور در جشنواره فجر انصراف داد

علیرضا شجاع‌نوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» که دومین ساخته بلند سینمایی مونا زندی حقیقی است از حضور این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» از حضور در جشنواره فجر انصراف داد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا شجاع‌نوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» که دومین ساخته بلند سینمایی مونا زندی حقیقی است از حضور این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

علیرضا شجاع‌نوری تهیه‌کننده فیلم طی نامه‌ای به دبیر جشنواره سی و ششم فجر، دلیل این انصراف را به پایان نرسیدن مراحل فنی فیلم اعلام کرد و گفت: «تکمیل مراحل فنی فیلم مستلزم صرف زمان بیشتری است. بدین وسیله انصراف خود را از شرکت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام می‌دارم».

فیلمبرداری «بنفشه آفریقایی» که از دهم آبان در شهر آمل آغاز شده بود، اواسط آذر ماه به پایان رسید و تدوین فیلم به‌طور همزمان توسط بهرام دهقانی انجام می‌گرفت. تلاش گروه سازنده بر این بود که فیلم را برای حضور در جشنواره سی و ششم فجر آماده کنند که به دلیل به‌پایان نرسیدن مراحل فنی این اتفاق میسر نشد.

فاطمه معتمدآریا، رضا بابک و سعیدآقاخانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «شوکو به همراه همسر دومش رضا تصمیم می گیرد تا فریدون همسر سابقش که توسط فرزندانشان به خانه سالمندان  راهی گشته را به خانه خود بیاورند این تصمیم  اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه بوجود می آورد».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی