English

چگونگی نظارت قوه قضائیه بر فیلم های جشنواره فجر

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به منظور پیشگیری از وقوع جرایم درحوزه تولیدات سینمایی با همکاری کارگروهی متشکل از کارگردانان برجسته برای فیلمنامه ها مشاوره های حقوقی-قضایی ارائه می دهند.

چگونگی نظارت قوه قضائیه بر فیلم های جشنواره فجر

به گزارش خبرگزاری موج، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی درحوزه تولیدات سینمایی با همکاری کارگروهی متشکل از کارگردانان برجسته و تهیه کنندگان سینما از سال 1394 فیلمنامه هایی که برای مشاوره های حقوقی-قضایی به این معاونت مراجعه می کنند با همکاری تیم کارشناسی مطالعه و بررسی می کند و مشاوره های مورد نیاز را ارائه می دهد.

در سه سال گذشته به صورت مستقل و بدون ورود به حوزه فعالیت جشنواره فیلم فجر با رصد فیلم های راه یافته به جشنواره، فیلم هایی را که با رویکرد پیشگیری ساخته شده اند شناسایی و با هدف تقویت رویکرد پیشگیری در تولیدات سینمایی از عوامل سازنده فیلم های منتخب، تقدیر وقدردانی می کند.

لازم به ذکر است؛ این داوران و اعضای کارگروه فنی معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه هیچ ارتباطی با کمیته داوران جشنواره فیلم فجر ندارد و صرفاً فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر را از نظر اثرگذاری درپیشگیری از آسیب های اجتماعی داوری خواهند کرد.

امسال معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برای نخستین بار با گردآوری پرونده های قضایی از سراسر کشور قصد دارد سوژه ها و فیلم نامه های مناسب را در اختیار تهیه کنندگان قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه