English

رئیس سازمان اوقاف:

دشمن در صدد اختلاف بین شیعه و سنی است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گفت: نکته مهم در راه رسیدن به پیروزی نهایی حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان است، چون دشمن در صدد اختلاف بین شیعه و سنی است.

دشمن در صدد اختلاف بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در دیدار با هیئتی از علمای اهل سنت و استادان دانشگاه‌های سوریه در محل سازمان اوقاف با بیان اینکه یکی از سیاست‌های خدشه ناپذیر ایران حمایت از تمامی مظلومان عالم است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و سوریه امت واحده هستند و ما این را در عمل ثابت کردیم که از تمامی مظلومان عالم چه عرب یا غیر عرب و چه سوریه‌ای یا فلسطینی و غیر آن دفاع می‌کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: استقامت و مقاومت ملت و دولت سوریه باعث سرافرازی این کشور شده است و این افتخار در تاریخ برای ملت و دولت سوریه ثبت خواهد شد.

وحدت راه رسیدن به پیروزی نهایی در برابر دشمنان است

حجت‌الاسلام محمدی افزود: راه نجات تمام مسلمانان جز مقاومت و ایستادگی در مقابل آمریکا و رژیم اشغالگر قدس نیست.

وی با اشاره به اینکه راه رسیدن به پیروزی نهایی الزاماتی دارد که باید آن را بدانیم و به آن عمل کنیم، تصریح کرد: نکته مهم در راه رسیدن به پیروزی نهایی حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان است، چون دشمن در صدد اختلاف بین شیعه و سنی است.

وی گفت: بعد از شکست دشمن یعنی آمریکا در صحنه نظامی باید وحدتمان حفظ شود، چون آن‌ها می‌خواهند از طریق تفرقه به امت اسلام ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه رویارویی با دشمن در صحنه فرهنگی و جنگ نرم بسیار سخت‌تر از میدان نظامی و جنگ سخت است، تصریح کرد: دشمن ممکن است شُبهاتی را به مردم ایران و سوریه القا کند و وظیفه ما این است که توطئه آنان را بشناسیم.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه هدف دشمن ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و قرآن کریم است، گفت: جمهوری اسلامی ایران و سوریه مشترکات زیادی دارند که باید به آن توجه کرد.

وی افزود: کتاب آسمانی، قبله و پیامبر (ص) از مشترکات بین ملت سوریه و جمهوری اسلامی ایران وسایر ملت‌های مسلمان است و باید توجه داشته باشیم که دشمن ما هم مشترک است و دلیلش این است که دشمنان ما دشمنان قرآن، بیت‌الله‌الحرام، پیامبر و خدا هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به شبهه وهابیت مبنی بر اینکه قرآنی که در جمهوری اسلامی چاپ می‌شود با قرآن دیگر کشور‌های اسلامی تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: زمانی که در مسابقات بین‌المللی قرآن، قرآن چاپ ایران را به قاریان می‌دادیم آن‌ها بر عدم تفاوت قرآن چاپ جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشور‌ها تاکید داشتند.

وی تاکید کرد: هرگونه شبهه‌ای در مورد مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را باور نکنید و سوال کنید تا حقایق بازگو شود.

گفتنی است؛ در دیدار هیئت سوری با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف، شیخ بسام؛ مفتی درعا، شیخ محمد قاسم حجازی؛ از مُبلغان سوری، احمد قطاش الحریری؛ رئیس مخابرات درعا، محمود الاخضر قویدر؛ از اساتید دانشگاه دمشق و تعدادی از شخصیت‌های سوری حضور داشتند و به بیان نظرات و تبادل نظر پرداختند.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اهدای یک جلد قرآن مجید به هر یک از مهمانان از آن‌ها قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه