English

امضای تفاهم نامه های همکاری میان جشنواره های تئاتر خیابانی کشور

رییس شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی تبریزیم، از امضای تفاهم نامه های همکاری میان جشنواره های تئاتر خیابانی کشور خبر داد.

امضای تفاهم نامه های همکاری میان جشنواره های تئاتر خیابانی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، حسین آذرنیا پنجشنبه در دیدار با عوامل ستاد این جشنواره با اشاره به افق های روشن و ممتاز جشنواره بین المللی تبریزیم اظهار داشت: از آنجا که این جشنواره اهداف فرهنگی و شهروندی را تعقیب می کند، به همین دلیل رغبت و تمایل سایر جشنواره ها برای تعامل و همکاری با این رخداد هنری بیشتر از سایر رویدادهای مشابه است .

وی افزود: رایزنی های لازم برای همکاری فی مابین و امضای تفاهم نامه ها توسط دبیر جشنواره در جریان است که جزییات آن در آینده و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد .

آذرنیا با قدردانی از همراهی همه هنرمندان این عرصه، از آنها خواست همواره درکنار سازمان و برای ارتقا و بالندگی این عرصه بکوشند و برای اعتلای جشنواره تبریزیم و اهداف آن سازمان را یاری کنند .

رییس شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی تبریزیم خاطر نشان کرد: فراخوان جدید این جشنواره، یکی از متنوع ترین فراخوان ها در میان جشنواره تئاتر خیابانی است و امیدواریم این دوره از جشنواره به بهترین شکل برگزار شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه