English

پخش مستند بلند غریبان در روز اربعین

مستند بلند «غریبان» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی روز اربعین از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

پخش مستند بلند غریبان در روز اربعین

به گزارش خبرگزاری موج، «غریبان» مستندی آرشیوی به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی است که توسط کامران جاهدی در مدت زمان هفت ماه تدوین شده است.

۳۳ کارگردان از ۳۳ استان کشور مستندهایی مستقل درباره پیاده‌روی اربعین ساخته اند که تمامی راش‌های این مستندها به اضافه حجم زیادی از آرشیو صدا و سیما که معادل ۲٤۰۰ ساعت فیلم است در اختیار مصطفی رزاق کریمی و تدوینگرش گذاشته شد که پس از تحقیقی مفصل به روایت «غریبان» رسیدند.

در «غریبان» فلسفه و تاریخ اربعین روایت می‌شود.

صداگذاری این مستند به تازگی توسط احسان افشاریان به پایان رسیده است. همچنین این روزها احسان واثقی درحال انجام اصلاح رنگ و نور مستند «غریبان» است.

مستند بلند «غریبان» روز اربعین از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

برخی از عوامل مستند عبارتند از کارگردان: مصطفی رزاق کریمی، تدوین: کامران جاهدی، گویندگان: حسین محجوب و مریم واعظ پور، ناظر کیفی:جواد میرزاآقازاده، محقق: ویدا ملکی، ویراستار متن: هرمز بوشهری پور، مجری طرح: محمد سعید وزیری، صداگذار: احسان افشاریان، ساخت و پویانمایی تصاویر شنی: گروه انیمیشن سازان نیروان رود، اصلاح رنگ و نور: احسان واثقی، طراح پوستر: روژان ایرجی، تهیه شده در معاونت امور استان های صدا و سیما با همکاری مرکز البرز و  سایر مراکز صدا و سیمای استان ها.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه