English

همزمان با شروع اکران فیلم؛

پوستر «ماه در جنگل» رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «ماه در جنگل» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیامک شایقی همزمان با شروع اکران فیلم، رونمایی شد.

پوستر «ماه در جنگل»  رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، پوستر فیلم سینمایی «ماه در جنگل» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیامک شایقی همزمان با شروع اکران فیلم، رونمایی شد.

اکران این فیلم از فردا چهارشنبه 1 شهریور ماه در گروه آزاد در سینماهای کشور آغاز می‌شود. پخش این فیلم را حبیب اسماعیلی (رسانه فیلم‌سازان مولود) بر عهده دارد. لادن مستوفی و آزیتا حاجیان از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ماه در جنگل» داستان آقامحرم، جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های (زیرآب) مازندران را روایت می‌کند که توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه‌ راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را ... .

ماه در جنگل آزیتا حاجیان

دیگر بازیگران و عوامل فیلم عبارتند از: لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، کیوان زند، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، آرمان سلطانزاده، علی عظیمی، مهتاج نجومی و کیانوش گرامی.

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: سیامک شایقی و اوژن سید اشرفی، موسیقی: داریوش تقی‌پور (اوستا)، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: فاطمه زیوری و ایمان توکلی، جلوه‌های بصری: وحید قطبی‌زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین مهدوی، مدیر روابط عمومی: نگار حسینی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی