English

تصویربرداری سریال شبکه ۵ در تهران پی گیری می شود

میترا حجار پزشک «از یادها رفته» شد

میترا حجار جدیدترین بازیگری است که به سریال «از یاد رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان پیوسته است.

میترا حجار پزشک «از یادها رفته» شد

به گزارش خبرگزاری موج، تصویربرداری سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان همچنان ادامه دارد و میترا حجار به عنوان بازیگر به این سریال پیوست و جلوی دوربین رفت.

میترا حجار در این سریال نقش شخصیتی به نام فروغ را بازی می کند.فروغ یک پزشک زن ایرانی است که درفرانسه درس خوانده است و حضورش در سریال همراه با اتفاقات عجیب است.

پیش از این بازیگرانی همچون حسین یاری، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، هلیا امامی، رسول نجفیان، حبیب دهقان نسب،علیرام نورایی به این سریال پیوسته بودند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. سریال «جاده قدیم» آخرین کاری بود که توسط بهرامیان ساخته شده بود

تصویربرداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن های متفاوت انجام می‌شود.

عوامل سریال «از یادها رفته» عبارتند از نویسنده: حامد افضلی‌ و رویا خسرونجدی، تدوین: شوکا زندباف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، صدابردار: محمود سماک باشی، چهره‌پرداز: مهین نویدی، مدیر تولید: دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، عکاس: پریدخت اصباح، مشاور امور رسانه‌ای: علی زادمهر، محصول شبکه پنج سیما.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی