English

رسول نجفیان در گفت و گو با موج

ایفای نقش یک خیاط در«از یادها رفته»/سینما برای من جایگاه خاصی دارد

رسول نجفیان این روزها مشغول بازی در سریال بهرام بهرامیان است و می گوید اگر شرایط مناسب باشد شاید روزی دوباره فیلم بسازد

ایفای نقش یک خیاط در«از یادها رفته»/سینما برای من جایگاه خاصی دارد

رسول نجفیان بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره فعالیت های خود گفت:این روزها مشغول بازی در سریال بهرام بهرامیان به نام«از یادها رفته»هستم و در آن نقش یک خیاط را دارم که در سالهای 1320 تا 30 زندگی می کند.

او که چند سال است عمده فعالیتهای خود را معطوف به نقالی شاهنامه و مثنوی خوانی کرده،درباره جدید برنامه های خود در این زمینه گفت:از یازدهم تا سیزدهم مرداد ماه در مجموعخ فرهنگی کاخ نیاوران نقالی زال و سیمرغ را به همراه همخوانان برای عموم اجرا می کنم.

نجفیان در پاسخ به این سوال که چرا در فعالیتهای هنری او کارگردانی فیلم بلند سینمایی جایی ندارد گفت:قبل از انقلاب فیلم کوتاهی به نام«پاپولی جان»ساخته بودم که بسیار مورد توجه قرار گرفت و در جشنواره آسیاییABU هم برنده جایزه شد اما شرایط برای تولید فیلم در ادامه کار هنری ام فراهم نشد و روزگار من را به سمت موسیقی،شاهنامه خوانی،مثنوی خوانی و بازیگری برد.

او تصریح کرد:کار سینما را صرفا به خاطر مشهور شدن و اکران و جنجالهای حاشیه ای آن نمی خواهم بلکه سینما برای من جایگاه خاص و مقدسی دارد.روبر برسون و اینگمار برگمان کارگردانان محبوب من هستند و شاید روزی باز شرایطی فراهم شد که بتوانم باز هم یک فیلم بسازم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه