English

محمدقاصد اشرفی در گفت و گو با موج

اکران نیمه دوم سال را رضایت بخش پیش بینی می کنم/مهمترین عامل در فروش کیفیت فیلم است نه زمان اکران

رییس انجمن سینماداران با اشاره به اهمیت کیفیت فیلمها در فروش سینما گفت که اکران نیمه دوم سال را رضایت بخش پیش بینی می کند.

اکران نیمه دوم سال را رضایت بخش پیش بینی می کنم/مهمترین عامل در فروش کیفیت فیلم است نه زمان اکران

محمد قاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره مساله چینش فیلم های سینمایی برای اکران در طول سال و تاثیر زمان اکران در فروش فیلم ها گفت:این یک مساله طبیعی است که فروش فیلم ها در شش ماهه اول سال بیشتر باشد و روند طبیعی کار سینما اینگونه است و کسانی که ادعای استقبال بی نظیر از فیلم های خود می کنند بهتر است فراموش نکنند که زمان اکران مناسب به این مساله کمک کرده است.

وی افزود:وجود عید نوروز و تعطیلات تابستانی نیمه اول سال را به فرصتی طلایی برای اکران فیلم ها تبدیل کرده و در مقابل در شش ماهه دوم سال سرمای هوا و باز شدن مدارس و دانشگاه ها خواه ناخواه از فروش فیلم ها می کاهد اما نقش تعیین کننده در این میان را بیش از همه چیز فیلم و کیفیت آن ها بازی می کنند.

اشرفی با اشاره به اهمیت تولید آثار خوب سینمایی برای داشتن گیشه ای قوی گفت:اگر فیلمی خوش ساحت باشد و با استانداردهای سینمایی ساخته شده باشد هیچ تفاوتی نمی کند که چه زمانی آن فیلم اکران شود چون فیلم خوب مخاطب را در هر شرایطی به سینماها می کشاند و بارها دیده ایم فیلمی با تبلیغات بسیار و در بهترین زمان اکران شده ولی به دلیل ضعیف بودن نتوانسته مخاطبان را به سمت خود بکشد و در اکران شکست خورده است.

او در پایان درباره پیش بینی خود در مورد اکران نیمه دوم سال گفت:در نیمه دوم سال فیلم هایی در صف اکران هستند که قطعا پرفروش خواهند بود و فکر می کنم بتوانیم در این بازه زمانی هم گیشه خوبی را در سینماها داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه