English

چهارمین نشست «قند پارسی» فردا برگزار می‌شود

چهارمین نشست «قند پارسی» فردا یکشنبه اول مرداد با شرکت ۱۴۵ تن از اساتید و دانشجویان زبان فارسی از ۴۴ کشور جهان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

چهارمین نشست «قند پارسی» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، چهارمین نشست «قند پارسی»، فردا، یکشنبه، اول مرداد ساعت ۱۸/۳۰ با حضور و سخنرانی غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی و آموزشی این سازمان و شرکت ۱۴۵ تن از اساتید و دانشجویان زبان فارسی از ۴۴ کشور جهان در حسینیه الزهرا (س)، برگزار می‌شود.

در این مراسم، نظر به اهمیت زبان فارسی و اهتمام در ترویج دومین زبان جهان اسلام، تعدادی از فارسی‌آموزان به بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون برگزاری هشتاد و چهارمین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی می‌پردازند.

اساتید و دانشجویان زبان فارسی از ۴۴ کشور جهان به همت بنیاد سعدی و همکاری‌ نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برای شرکت در هشتادوچهارمین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی بنیاد سعدی از ۱۲ تیر در کشورمان حضور دارند.

این دوره با شعار «کیفیت بهتر، محتوای غنی‌تر، آموزش مؤثرتر» در حال برگزاری است و فارسی‌آموزان حاضر در دوره دانش‌افزایی، صبح تا ظهر در کلاس‌های درس حضور دارند و بعد از ظهر را عموماً به بازدید از مناطق تهران می‌گذرانند. همچنین، سفر به اصفهان و کاشان برای آنها برنامه‌ریزی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه