English

اجرای «تار و دیوار» در رودکی

پرفورمنس «تار و دیوار» به کارگردانی رضا موسوی و آهنگسازی پیمان خازنی در تالار رودکی اجرا می‌شود.

اجرای «تار و دیوار» در رودکی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی این اجرا، پرفورمنس «تار و دیوار» ۲۳ تیرماه به آهنگسازی و نوازندگی پیمان خازنی روی صحنه خواهد رفت.

خازنی درباره عنوان این پرفورمنس، گفت: «تار و دیوار» یک برخورد استعاری است با جهان پیرامون‌مان و اعتراضی به محدودیت‌ها و مصنوعیت‌هایی که ما برای هنر، خود به وجود می‌آوریم. در واقع «تار و دیوار» ادامه نگاه من به مفهوم آزادی در خلق اثر هنری است.

او درباره شکل‌گیری این پرفورمنس، توضیح داد :سال‌هاست که امکان و پیشنهادات متفاوتی را برای روی صحنه بردن آثارم داشته‌ام، ولی ترجیح دادم آنقدر مقاومت کنم تا آن‌گونه که می‌پسندم آثارم اجرا شود. حالا فرصت آن رسیده تا بتوانم یک اتفاق درخور را رقم بزنم.

همهمه کاشی‌ها، اثری است که امکان بسط و گسترش را به من می‌دهد و این به خودی خود، جرقه‌ای شد که من به سمت فرم اجرایی مورد علاقه‌ام، یعنی پرفورمنس بروم.

این هنرمند ادامه داد: ایده‌های رضا موسوی من را بیشتر تشویق کرد تا بتوانم به مفهوم مورد نظرم درباره آنچه اجرا محسوب می‌شود، نزدیک شوم.

در پرفورمنس «تار و دیوار» علاوه بر رضا موسوی (کارگردان)، نگین شکیبا، ساناز رییسی و علی کوزه‌گر عوامل تیم گارگردانی و نوازندگانی مانند هلیا محمد ولی (ویلن)، کورش کشاورز (ویلنسل)، ارغوان منتظری (فلوت)، پریسا دلفانی (سوپرانو)، امیرحسین محمدخانی (ابوا)، پیام سوری (پیانو)، شایان یزدی‌زاده (کوبه‌ای)، پیمان خازنی (تار)، سیاوش عبدی (آکوستیک افکت)، آستیاژ ضیایی (دستیار آهنگساز)، محمود توسلیان (مشاور رسانه‌ای)، فرزام شکاری (مدیر اجرایی)، جاوید علیپور (عکس و فیلم) از دیگر عوامل این اجرا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه