English

سردار انصاری:

تبعیت از رهبری، تقویت روحیه ایثارگری و انسجام ملی و راهبردهای ادامه پیشرفت هستند

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: تقویت روحیه ایثارگری، حفظ وحدت و انسجام ملی و تبعیت از رهبری و ولایت 3 راهبرد ادامه پیشرفت کشور هستند.

تبعیت از رهبری، تقویت روحیه ایثارگری و انسجام ملی و راهبردهای ادامه پیشرفت هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محسن انصاری شامگاه جمعه 19 خردادماه هم‌زمان با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در ضیافت افطار جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و شهدای منا با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های مدافعین حرم، گفت: امروز قاطع‌ترین دلیل برای حقانیت و مظلومیت مدافعین حرم حرکت ددمنشانه نیروهای تکفیری سلفی داعش است و اگر مدافعین حرم نبودند، همانند دهه شصت که روزانه چندین شهید می‌دادیم، باید هر روز فقط در تهران 17 شهید می‌دادیم.

وی افزود: تا امروز می‌گفتیم امنیتمان مدیون شهدای مدافع حرم است اما پس از حادثه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام (ره) باید بگوییم اقتصاد و معیشت ما نیز مدیون شهدای مدافع حرم است و به‌عنوان نمونه پس از حادثه دو روز پیش در تهران، بورس تهران برای چند ساعت سقوط کرد و این نشان می‌دهد هم امنیت و هم اقتصاد و معیشت کشور مدیون مدافعین حرم است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از طراحی بسیار بزرگ‌تر دشمنان برای ناامنی در کشور خبر داد و اظهار داشت: روز قبل از حادثه تروریستی تهران، منافقین در توییتر پیام داده بودند که حرم امام باید منفجر شود و داعش برای منفجر کردن حرم امام آمد، اما ازآنجایی‌که خداوند پشتیبان این انقلاب اسلامی است، آن‌ها ناکام ماندند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: تروریست‌های داعش بنا داشتند به صحن علنی مجلس ورود پیدا کنند، اما خداوند تبارک‌ وتعالی این‌چنین مقدر کرد که این‌ها ناکام بمانند.

دکتر انصاری ضمن تلخ برشمردن حادثه تروریستی عملیات دو روز گذشته، تصریح کرد: این عملیات تروریستی درس‌هایی نیز برای کشور داشت که همیشه باید آن‌ها را به یاد داشته باشیم؛ اولین درس آنکه مظلومیت و حقانیت مدافعین حرم اثبات شد و همچنین اینکه دشمنان انقلاب در کمین هستند و در هرلحظه مترصد ضربه زدن هستند. باید نسبت به تهدیدات آمادگی لازم را داشته باشیم. درس دیگر آنکه دشمن را دست‌کم نگیریم و اگر کوتاه بیاییم در مقابل عناصر سلفی و تکفیری و حامیان سیاسی و مالی و اجتماعی آنان، سرزمین ایران که سرزمین شهیدان است جولانگاه عناصر وابسته به زر و زور، عناصر مرتجعین منطقه‌ای خواهد شد و آخرین درس آن است که باید وحدت و انسجام ملی را حفظ کنیم که پس از حادثه اخیر تهران وحدت و یکپارچگی ملی که ظهور پیدا کرد مثال‌زدنی است.

وی افزود: تاریخ نشان داده است هرگاه آمریکایی‌ها به منطقه وارد شده‌اند، سوغات شومی برای ملت‌های منطقه به ارمغان می‌آورند. سوغات شوم ورود این بار آمریکایی‌ها به منطقه تفرقه و افزایش دشمنی بین کشورهای منطقه و افزایش ناامنی در منطقه مهم خلیج‌فارس است. این منطقه آن‌چنان مهم و کشور ایران آن‌قدر مهم است که پس از حادثه اخیر تهران در سطح جهان فقط روی 3 کلیدواژه ایران، ترور و داعش 5 میلیارد پیامک در یک روز ردوبدل شده است که نشان از اهمیت منطقه به‌خصوص کشور ایران دارد.

سردار انصاری تأکید کرد: باید مظلومیت و حقانیت مدافعین حرم را همواره گوشزد کنیم و همچنین باید به یاد داشته باشیم دشمنان همچنان در کمین هستند و هرلحظه مترصد ضربه زدن به‌نظام اسلامی و انتقام‌جویی از رهبری و امت اسلامی هستند. دشمنان 20 روز بعد از حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات، قصد انتقام گرفتن از مردم را داشتند و به همین دلیل نباید دشمن را دست‌کم گرفت و باید همیشه آماده بود.

وی با اشاره به تجارب دهه 60 و ترورهایی که صورت می‌گرفت، اظهار داشت: باید بحران‌های سال 60 را یک‌بار مرور کنیم تا بدانیم چگونه از بحران‌های آن دهه عبور کردیم و این ترقه‌بازی‌ها در مقابل حوادث سال 60 هیچ است.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: تجربه دهه 60 به ما درس می‌آموزد که با تهیه راهبرد و تقویت روحیه ایثارگری و حفظ وحدت و انسجام ملی و تبعیت از مقام ولایت و مقام معظم رهبری می‌توانیم به موفقیت‌ها و پیشرفت کشور ادامه دهیم و از همه چالش‌ها عبور کنیم.

گفتنی است در این مراسم که در تالار پذیرایی ستاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، علاوه بر خانواده معظم شهدای مدافع حرم، شهدای منا و شهدای اقلیت‌های مذهبی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، دکتر عباس خامه یار معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام صالحی نسب رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ و معاونین وی و جمعی از دبیران تشکل‌های ایثارگری حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه