English

مدیرکل ارشاد اسلامی استان فارس:

مجموعه تئاتر شهر در شیراز با اعتبار یک میلیارد ریال بازسازی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از بازسازی مجموعه تئاتر شهر با 3 سالن و اعتبار یک میلیارد ریال خبر داد.

مجموعه تئاتر شهر در شیراز با اعتبار یک میلیارد ریال بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، بهزاد مریدی عصر امروز در آئین افتتاح مجموعه تئاتر شهر اظهار داشت: در سه سال گذشته به اندازه 10 سال در استان فارس کار فرهنگی شده و شیراز در سال‌های گذشته جایگاه مناسبی در حوزه تئاترنداشته است ولی امروز با همت دوستدان فرهنگ و هنر به جایگاه شایسته‌ای در حوزه‌های فرهنگی دست یافته است.

وی با اشاره به بازسازی سالن‌های تئاتر ابوریحان، ولایق و باباملک گفت: بسیاری از این سالن‌ها قبل از بازسازی محل رفت‌وآمد حشرات موذی بود اما اینک با صرف کمترین هزینه به بهترین شکل بازسازی شده است.

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه تئاتر فرصتی برای حل مشکلات جامعه است، افزود: تئاتردرمانی و موسیقی درمانی امروزه یکی از شاخص‌های اصلی حوزه هنر است.

مریدی با اشاره به افتتاح این مجموعه بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر 8 سالن فعال در این شهر وجود دارد که اگر هر نمایش 10 روز اجرا شود و هر سالن 3 نمایش را در روز اجرا کند، امکان روی صحنه رفتن 24 نمایش در هر روز وجود دارد.

نگارخانه استاد مجید چیزفهم در ساختمان شماره 2 فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید. بنا بود این پروژه‌ها با حضور وزیر ارشاد افتتاح شود که به دلیل لغو سفر صالحی امیری این امر رخ نداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه