English

«یک کوچولو خوش‌شانسی» در بازار کتاب

آتوسا صالحی که به تازگی مجلد هفتم مجموعه «تام گیتس» با ترجمه او راهی بازار شده، از به چاپ سپردن یک کتاب تصویری خبر داد.

«یک کوچولو خوش‌شانسی» در بازار کتاب

 به گزاش خبرگزاری موج، به تازگی جلد هفتم مجموعه «تام گیتس» با ترجمه این مترجم و با عنوان «یک کوچولو خوش‌شانسی» توسط نشر افق راهی بازار شده است.

مجموعه ده‌جلدی «تام گیتس» اثر لیز پیشون تا کنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

در نوشته پشت جلد «یک کوچولو خوش‌شانسی» آمده است:

بابا می‌خواهد بادبادک درست کند. برای همین دوتایی می‌رویم  بیرون و یک  عالمه هوای تازه می‌خوریم. اگر ما هم یک حیوان خانگی داشتیم من ‌بدم نمی‌آمد بیرون بروم اما چنین چیزی امکان ندارد چون دلیا به حیوان حساسیت دارد (فکر کنم من هم به دلیا حساسیت دارم). من، درک و نورمن می‌خواهیم در مسابقه بزرگ مجله‌  موسیقی شرکت کنیم و قرار است سخت تمر ین کنیم. ما یک عالم وقت داریم و برای همین من اصلا نگران نیستم.

همچنین به تازگی کتاب تصویری «جشن تولد مار بوآ» نوشته جین ویلیس با ترجمه صالحی برای خردسالان ترجمه و برای چاپ به موسسه انتشاراتی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرده شده است.

این مترجم و نویسنده مدتی است با نگارش  مجموعه‌ای پنج‌جلدی که نام فعلی آن «مانی» است، دست به قلم است. تا کنون کار نگارش چهار جلد از این مجموعه کودکانه که با رگه‌های طنز همراه است و به واسطه پسربچه‌ای شیطون به ماجرای‌های محیط زیستی می‌پردازد، به پایان رسیده است. نشر افق مسوولیت انتشار این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه