English

تئاتر شهر میزبان تئاتر دانشگاهی می‌شود

پلاتو اجرا و تالار مشاهیر مجموعه تئاترشهر از روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه میزبان آثار به صحنه رفته در بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران خواهد بود.

تئاتر شهر میزبان تئاتر دانشگاهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تعدادی از آثار نمایشی به صحنه رفته در بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی از روز شنبه 16 تا پایان روز جمعه 22 اردیبهشت در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.

طبق تازه ترین برنامه ارائه شده از سوی دبیرخانه بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی از ساعت 9 تا 21 روز شنبه 16  تا یکشنبه 17 اردیبهشت «کارگاه تمرین اجرا»  در پلاتو اجرا برگزار می شود.

از روز دوشنبه 18 تا چهارشنبه 20 اردیبشهت هم ساعت 15 و 17 به ترتیب نمایش‌های «رویای کولی آشفته» به کارگردانی امین محمدی در یک روز و «پاریس آبی/سفید/ قرمز» به کارگردانی سروش طاهری طی دو روز در پلاتو اجرا به صحنه می‌روند.

این در حالی است که روز پنجشنبه 21 اردیبهشت در همین تالار «کارگاه تمرین اجرا» برگزار می‌شود. اجرای کارگاهی «ولمینسکی» از کشور لهستان نیز روز جمعه 22 اردیبهشت در پلاتو اجرا تئاتر شهر میزبان علاقه مندان خواهد بود.

تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر نیز از ساعت 13 تا 16:30 روز جمعه 22 اردیبهشت نیز میزبانی بخش سمینارهای پژوهشی بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را به عهده گرفته است.

در این بخش به ترتیب مقالات «مطالعه تحلیلی- تطبیقی نقش آموزش دانشگاهی تئاتردر پیشبرد تئاتر شهرستان‌های کرمان، تبریز و اراک» با سخنرانی سام ایزدی خالق آبادی، «نوشتار زنانه در نمایش‌های شادی آور زنان» با سخنرانی سپیده شمس، «ایده دراماتورژی فلسفی: صورت هرمنوتیکی مفهوم امر تراژیک نزد نیچه» با سخنرانی سعید نیکو رزم، « ساز و کار پنجره ای کانونی شدگی در واسازی روایت نمایش هملت» با سخنرانی احسان آجرلو، « بررسی کمی آثار ترجمه شده و تالیفی درباره نظریه  تئاتر برشت در ایران» با سخنرانی سمانه زارع پور، « بررسی سنت و مدرنیته در پایان نامه های سال های 43 تا 57  دانشجویان مقطع کارشناسی رشته نمایش تهران » با سخنرانی رضا نادری، «دولت، دانشگاه، تئاتر خصوصی» با سخنرانی سجاد یاری در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه