English

فراخوان عکاسی سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران منتشر شد

سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی شهر تهران، دومین مسابقه عکاسی از این رویداد هنری را برگزار می‌کند.

فراخوان عکاسی سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، دومین دوره مسابقه عکاسی سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با هدف به تصویر درآوردن آثار هشتمین دوره سمپوزیوم تهران در دو بخش عمومی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

در بخش عمومی، عکس‌هایی از هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران می‌توانند شرکت کنند که با موبایل و دوربین‌های معمولی گرفته شده باشد.

در بخش حرفه‌ای این مسابقه، عکس‌هایی از هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران حضور می‌یابند که عکاسان حرفه‌ای با دوربین‌های با کیفیت بالا عکاسی کرده باشند.

شرکت برای تمام هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در این جشنواره آزاد است و علاقه‌مندان این فرصت را پیدا می‌کنند که از ۱۰ اردیبهشت‌ماه مصادف با برگزاری هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی شهر تهران تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه به عکاسی از این رویداد هنری در محل برج میلاد بپردازند.

در این جشنواره هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ قطعه عکس به‌صورت رنگی یا سیاه و سفید برای شرکت در فراخوان انتخاب و از طریق سامانه در نظر گرفته‌شده که آدرس آن در سایت سازمان زیباسازی شهر تهران (www.zibasazi.ir) آمده است، با حداکثر حجم مجموع عکس‌های ارسالی ۵۰۰۰ کیلوبایت و با سایزهای حداقل ۶۰۰ در ۸۰۰ پیکسل و حداکثر ۷۶۸ در ۱۰۲۴ پیکسل ارسال کنند.

به برگزیدگان این رویداد هنری که از سوی هیات داوران این جشنواره شامل سه کارشناس و هنرمند انتخاب می‌شوند، جوایزی اهدا خواهد شد.

در بخش عمومی این رویداد عکاسی به برگزیدگان اول تا سوم دیپلم افتخار و به ترتیب یک قطعه سکه تمام بهار آزادی، یک قطعه نیم سکه بهار آزادی و یک قطعه ربع سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

در بخش حرفه‌ای این رویداد نیز به نفرات اول تا سوم علاوه بر دیپلم افتخار به ترتیب ۳۰ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

همچنین یک جایزه ویژه از سوی هیئت داوران شامل دیپلم افتخار همراه ۲۰ میلیون ریال به عکاس برگزیده با عنوان برترین استعداد جوان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد هنری می‌توانند تا ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ آثار خود را روی سایت سازمان زیباسازی به  نشانی (www.zibasazi.ir) آپلود کنند. مراسم تقدیر و اهدای جوایز این رویداد عکاسی ۲۴ اردیبهشت‌ماه مصادف با مراسم اختتامیه هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران برگزار خواهد شد.

هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان زیباسازی شهر تهران (www.zibasazi.ir) و بخش فراخوان‌ها مراجعه و درباره جزئیات این جشنواره عکاسی مطالعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۸۹۳۵۷۵۵۷ تماس بگیرند.

هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اول تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه در برج میلاد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به هنر مجسمه‌سازی می‌توانند با حضور در سایت سمپوزیوم از روند خلق آثار این رویداد هنری دیدن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه