English

برگزاری دومین اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان در کربلا

رئیس دبیرخانه اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان خبر داد: دومین اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) در کربلای معلی برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان در کربلا

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی یکشنبه شب (۲۲ اسفند) در دیدار نمایندگان اعتاب مقدس عراق، سوریه و ایران با آیت‌الله سعیدی - تولیت آستان حضرت معصومه(س) - عنوان کرد: تفاهمنامه جامع همکاری‌های مشترک آستان‌های مقدس و مزارات متبرک، امروز به شجره‌ای مبارک مبدل گشته که امیدواریم با رشد بیشتر برکاتش شامل زائران گرامی شود.

وی ادامه داد: سرمایه عظیم آستان‌های مقدس و مزارات شریف که از الطاف خداوند متعال به ما هستند، آنجاست که میلیون‌ها انسان عاشق، قلب و عقل خود را با حضور در این مراقد شریفه در اختیار خادمان خود جهت دریافت خدمات فکری، تربیتی، فرهنگی و... قرار می‌دهند تا ما بتوانیم پاسخی به مسائل مبتلا به آنان ارائه کنیم.

حسینی گفت: تا کنون نمایندگان اعتاب مقدسه سه نشست در مشهد، کربلا و قم داشته‌اند که در پی آن آئین‌نامه‌های مرتبط با فعالیت تدوین شده، همچنین آیین‌نامه‌های مربوط به کمیته‌های فرعی و تخصصی در حوزه نشر، خدمت و عمران به تصویب رسیده است، فعالیت‌های مشترکی نظیر آموزش خدام، نشر کتب مشترک، امور آموزشی و راه‌اندازی فضای مجازی نیز صورت گرفته است.

رئیس دبیرخانه اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان، با اعلام این خبر که اجلاس دوم اعتاب مقدس همزمان با مبعث رسول اکرم در 27 رجب به میزبانی آستان مقدس سیدالشهدا(ع) در کربلا برگزار خواهد شد، اظهار داشت: دستور اجلاس دوم « منشور حقوقی زائر » خواهد بود که امیدواریم آنرا در اجلاس پیش رو به عنوان سند عالی به امضای تولیت‌ها برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه