English

اعلام جزئیات برنامه سال تحویل توسط احسان علیخانی

احسان علیخانی این خبر را عنوان کرد که برنامه سال تحویل را در سه قسمت سه روزه روی آنتن می‌برد که در روزهای ٢٨، ٢٩ و ٣٠ از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

اعلام جزئیات برنامه سال تحویل توسط احسان علیخانی

به گزارش خبرگزاری موج، اولین قسمت از سری سوم «سه ستاره» شنبه شب در حالی روی آنتن شبکه سه سیما رفت که پس از توضیحات کلی توسط تهیه‌کننده و مجری این برنامه، آیتمی به مرور خاطرات دو فصل گذشته اختصاص پیدا کرد و پخش شد.

 

کمپین دست به دست برای افراد بی‌بضاعت

یکی از ویژگی‌های سه ستاره در فصل سوم راه‌اندازی کمپین و پویشی به نام دست به دست است. طی توضیحاتی که احسان علیخانی و آرش ظلی‌پور ارائه دادند دست دست نام یک پویش مردمی است که هدفش خوشحال کردن افراد بی‌بضاعت است. بنا به توضیحات ارائه شده رواج احسان و نیکوکاری نزدیک به سال نو اصلی‌ترین هدف پیدایش این کمپین مردمی است تا ابزار و وسایلی که در خانه مورد نیاز خانواده‌ها نیست از طریق اینترنتی به دست افرادی برسد که می‌تواند برای آنها زندگی‌ساز شود.
دیگر کمپین مردمی سه ستاره در ابتدای فصل سوم با عنوان لبخند ستاره توسط علیخانی معرفی شد که طی آن قرار است یک مسابقه برای تهیه یک فیلم کوتاه با هدف سورپرایز و خوشحال کردن مادران باشد.

در این برنامه علیخانی با اعلام اینکه امسال هم «ماه عسل» را از لیست کاندیداها خارج کرده، گفت: امسال به خاطر حواشی، شلوغی و استرسی که سه ستاره به من و دوستانم متحمل می‌کند، مایل به ساخت این برنامه نبودم اما وقتی به من دستور ساخت این برنامه را دادند، پذیرفتم ولی باید از همین ابتدا این تاکید را کنم که برای من خیلی فرق نمی‌کند که در نهایت چه کسانی تندیس را می‌برد. بنابراین اگر این کار را پذیرفتیم برای این است که نگاه و محبت مردم عمر ما را طولانی می‌کند و این لطف به این همه خستگی می ارزد.
او همچنین اضافه کرد که امسال حتی تیتراژ ماه عسل را هم حذف کرده است تا هیچ انتفاعی از هیچ یک از بخش‌های رقابتی برنامه نداشته باشد.

تهیه کننده سه ستاره همچنین این خبر را عنوان کرد که برنامه سال تحویل در سه قسمت سه روزه روی آنتن می‌برد که در روزهای ٢٨، ٢٩ و ٣٠ از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش میشود.
اما بهنوش بختیاری یکی از برندگان سه ستاره سال گذشته مهمان اول فصل سوم در شنبه شب بود که روبه روی علیخانی و ظلی پور ایستاد.

بختیاری در ابتدای حرف‌هایش خطاب به علیخانی گفت: خوشحال هستم که مقابل مجری قدرتمندی مثل شما قرار گرفتم. من وقتی این تندیس سه ستاره را می‌بینم قند در دلم آب می‌شود به خاطر اینکه این جایزه دست و پای مرا می‌لرزاند و ارزش آن از جوایز بین الملی هم بیشتر است. تندیس سه ستاره برای من مثل الماس باارزش است و آن را پایین تَر از قرآن در بهترین جای خانه ام گذاشتم.
او ادامه داد: برای همه ما دوربین، صدا، حرکت حرمت دارد و تماشای مردم احترام بیشتر و ما به نگاه مردم، اخم و انتقادهایشان وابسته هستیم. کاش سال دیگر هم به این برنامه بیایم.
این بازیگر با تایید و تحسین دو کمپین راه افتاده در فصل سوم سه ستاره اضافه کرد: مثل همیشه یک برگ برنده برای مردم دارید و من هم از میان وسائل خوب خانه ام به نیازمندان اهدا و در کمپین دست به دست شرکت می‌کنم. همچنین با ساختن فیلمی از مادرم تشکر و در پویش مردمی لبخند ستاره شرکت می‌کنم.

 

پخش «لبخند رخساره» در رمضان ۹۶


کامبیز دیرباز دومین مهمان فصل سوم سه ستاره بود. او که سال گذشته تندیس بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرده بود در ابتدای حرف‌هایش گفت: من سه ستاره‌ای بودم، هستم و خواهم بود. این تندیس که سال گذشته دریافت کردم برای من خیلی ارزشمند بود چون مردم مستقیما و بی واسطه مرا تایید کردند و خدمت‌گذاری ام را قبول کردند.

دیرباز در ادامه عنوان کرد که امسال با لبخند رخساره در مدیوم تلویزیون حضور داشت که برای اولین بار در سه ستاره از پخش احتمالی این مجموعه در رمضان سال ٩٦ خبر داد. این بازیگر گفت: خیلی دوست داشتم که لبخند رخساره زودتر پخش شود تا بتوانم امسال هم کاری برای سه ستاره داشته و در این رقابت حاضر باشم اما نشد. مطمئنم که لبخند رخساره، پشت بام تهران را ده هیچ می‌زند و خدا را شکر سریال خیلی خوبی شده است.

او بعذ از تماشای تیزر معرفی هیات انتخاب برنامه سه ستاره با تعجب تیم انتخابی را بسیار تکمیل دانست و به شوخی خطاب به علیخانی گفت: از همه ادوار جشنواره فیلم فجر داور دارید!

یادی از حسن جوهرچی در اولین قسمت سه ستاره

دیرباز در پایان صحبت‌هایش از شرکت در پویش دست به دست گفت و همچنین با یادی از مرحوم حسن جوهرچی، محمد علیزاده را منتخب خود در بخش بهترین تیتراژهای تلویزیونی در سال ٩٥ دانست.

آرش ظلی‌پور هم در این میان به نکته هایی از سال گذشته اشاره و شرکت ١٧ میلیونی مردم در نظرسنجی سال ٩٤ را یک اتفاق ویژه در مدیوم تلویزیون دانست.

او همچنین عدم حضور برخی از برنامه ها و هنرمندان را در میان کاندیداها را بی ربط به مجموعه و سلیقه سه ستاره دانست و گفت اگر هنرمندی نام خودش یا برنامه‌اش در میان کاندیداها نیست نتیجه لیستی است که از جانب شبکه‌ها به دست هیات انتخاب ٣٢ نقره رسیده است و بررسی اجمالی تصمیم گیرندگان هرشبکه منتج به صلاحدیدهایی برای معرفی آثارشان شده است.

اعلام کاندیداهای بخش تیتراژ: از خواجه امیری تا سینا حجازی

در پایان برنامه کاندیداهای بخش تیتراژهای تلویزیونی معرفی شد که نام های حجت اشرف زاده، احسان خواجه امیری، امیر تاجیک، امید نعمتی، محمد علیزاده، رضا یزدانی، سینا حجازی و بهنام صفوی نام‌های منتخب هستند که یکشنبه شب در برنامه سه ستاره حاضر خواهند شد.

لیست هیات انتخاب امسال سه ستاره ترکیبی از نام های شناخته شده است که از آن میان می‌توان به فریدون جیرانی، سعید منتظرالمهدی، حجت الاسلام سرلک، مازیار ناظمی، مرضیه وحید دستجردی، مجتبی امینی، طهماسب صلح جو، ایرج محمدی، کارن همایونفر، آریا عظیمی نژاد، محمد داورزنی، عبدالکریم خیامی، حسن طلوعی، مریم جلالی، حسین کرمی، ابراهیم داروغه زاده و... اشاره کرد.

سه ستاره به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی پور در فصل سوم  تا پایان این هفته هرشب حوالی ساعت ٢٢:٣٠ تا ساعت صفر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی