English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

افزایش تعدادبیمه شدگان صندوق هنرمندان وروزنامه نگاران به۳۰هزارنفر

یاسوج- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 47 هزار نفر در بانک اطلاعات صندوق، هنرمندان نویسندگان و روزنامه نگاران کشور عضوهستند و تا پایان سال تعداد بیمه شدگان صندوق به30هزار نفرافزایش می یابد.

افزایش تعدادبیمه شدگان صندوق هنرمندان وروزنامه نگاران به30هزارنفر

به گزارش خبرگزاری موج، سید رضا صالحی‌امیری شامگاه پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه در یاسوج افزود: تا قبل از دهه فجر سال جاری از این تعداد 18 هزار و 700 نفر بیمه تامین اجتماعی بودند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت از نقد استقبال می کند، اظهار داشت: باید مرز بین نقد و تخریب در کشور مشخص شود چرا که تخریب یک عمل غیر اخلاقی است و تخریب دولت به منزله تخریب نظام است.

صالحی امیری افزود: هدف تخریب انتقام جویی و نا کارآمد نشان دادن خدمات بزرگ دولت در سطح کشور است در حالی که هدف نقد و نقاد سازنده، شناسایی آسیبها و رفع آن است.

وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه دولت از هر گونه نقدی استقبال خواهد کرد، گفت: دولت دارای گوش شنوا است، ولی تخریب را یک رویکرد غیر اخلاقی و غیر انسانی می داند.

وی تصریح کرد: امروز رئیس جمهور و اعضای دولت باتمام توان و ظرفیت، با همه امکانات و منابع در سراسر کشور در خدمت مردم هستند.

صالحی امیری افزود: دولت با کمترین منابع موجود و با تمام توان برای حل مسئله اشتغال، معیشت، صنعت، و گسترش فضای کسب و کار در کشور تلاش می کند.

وی در آمد کسر از نفت کشور در سال 91 را 143 میلیارد دلار عنوان کرد و افزود: این میزان در سال گذشته 23 میلیارد دلار و در سال 95 نیز به 33 میلیارد دلار خواهد رسید.

دولت با یک چهارم درآمد سالهای قبل کشور را اداره می کند

صالحی امیری تاکید کرد: دولت با یک چهارم درآمد سالهای قبل کشور را اداره می کند و از این منظر دولت انتظار دارد که اصحاب رسانه، نخبگان، فرهیختگان، ورزشکاران و هنرمندان خدمات دولت را به مردم منتقل و منعکس کنند و امید و نشاط را در کشور در دل مردم ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: کسی که امروز در جامعه تخم نا امیدی و انفعال را می کارد به آرمانهای ملت خیانت کرده است و امروز همه باید در کشور نهال امید و نشاط را بکارند و تخریب امید و آمال مردم خیانت به نظام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه