English

نشست «مطلوب‌های اخلاقی، غایت و عقلانیت اخلاقی زیستن»برگزار می شود

نشست «مطلوب‌های اخلاقی، غایت و عقلانیت اخلاقی زیستن» توسط گروه پژوهشی الهیات و فلسفه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی بر گزار می شود.

نشست «مطلوب‌های اخلاقی، غایت و عقلانیت اخلاقی زیستن»برگزار می شود

یه گزارش خبرگزاری موج، در نشست «مطلوب‌های اخلاقی، غایت و عقلانیت اخلاقی زیستن» که دوشنبه دوم اسفند 1395 ساعت 15 الی 17 برگزار می‌شود،‌ رقیه تمیمی، به تبیین دیدگاه‌های آکوئیناس، مهدی شمس و سعید عدالتجو به تحلیل دیدگاه ارسطو و رویا فضلی‌خانی و فاطمه طیبی‌فرد به ارائه دیدگاه آگوستین در خصوص مطلوب‌های اخلاقی، غایت و عقلانیت اخلاقی زیستن می‌پردازند.

در نشست‌ سوم این رویداد علمی، مطلوب‌های اخلاقی در اندیشه افلاطون، استوارت میل و اسپینوزا توسط پژوهشگران فلسفه تبیین خواهد شد.

در نشست نخست که شنبه 16 بهمن برگزار شد، علاوه بر دیدگاه کانت و منظر قرآن، مقدمه‌ای انسان‌شناختی بر مطلوب‌های اخلاقی ارائه شد.

این برنامه تخصصی از سلسله نشست‌های انسان‌شناسی فلسفی است که توسط گروه پژوهشی الهیات و فلسفه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

محل برگزاری رویداد علمی، تهران، خیابان انقلاب،‌ خیابان ابوریحان، خیابان نظری، پلاک ۴۷، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی