English

«میرکریمی» در بلژیک کلاس سینمایی برگزار می‌کند

جشنواره بین‌المللی فیلم «مون عشق فیلم» در بلژیک از رضا میرکریمی برای برگزاری یک کلاس سینمایی درباره آخرین ساخته‌اش دعوت کرد.

«میرکریمی» در بلژیک کلاس سینمایی برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی امسال یکی از 11 فیلم بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی «مون عشق فیلم» در شهر مون بلژیک است و از این رو مسئولان این رویداد سینمایی از میرکریمی برای برگزاری کلاس سینما پس از نمایش فیلم «دختر» دعوت به عمل آورده‌اند.

در این کلاس سینمایی 15 دانشجوی سینما از اروپا و خاورمیانه پس از تماشای فیلم «دختر» با کارگردان فیلم ملاقات می‌کنند و درباره فیلم و آثار کارگردان با وی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

میرکریمی قرار است روز چهارشنبه 16 فوریه (۲۷ بهمن) پس از نمایش فیلم «دختر» در بخش رقابت بین‌المللی جشنواره «مون عشق فیلم» این کلاس سینمایی را برگزار کند. این جشنواره تا 17 فوریه (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت.

فیلم «دختر» که پخش بین‌المللی آن بر عهده‌ نسرین میرشب است، اولین نمایش خود را در بخش سودای سیمرغ سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر تجربه کرد و در 7 بخش نامزد جایزه شد و در اولین حضور بین‌المللی‌اش در جشنواره فیلم مسکو نیز جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد (فرهاد اصلانی) را نیز از این رویداد سینمایی از آن خود کرد.

ساخته میرکریمی که تاکون در چند جشنواره بین‌المللی دیگر چون باتومی گرجستان و وایادولید اسپانیا نیز حضور داشته و در جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک نامزد جایزه بود، در چهل‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم گوا- هند نیز جایزه بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه