English

مدیر کل آموزش و پرورش‌ استان:

دانش اموزان استان فارس نگران عدم دریافت کارت امتحان نهایی نباشند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی، میز پاسخگویی در ۶۰ مدیریت و اداره آموزش و پرورش استان فارس راه اندازی شده تا پاسخگوی ابهامات دانش آموزان در خصوص امتحانات نهایی باشند.

دانش اموزان استان فارس نگران عدم دریافت کارت امتحان نهایی نباشند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، فرشید قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش فارس در نشست برخط با مدیران، معاونین آموزشی و مسوولین امتحانات ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد از دانش آموزان استان فارس کارت ورود به جلسه را دریافت کرده اند و ما از این لحاظ در رتبه سوم کشور قرار داریم البته همچنان برای صدور کارت درصد باقی مانده دانش آموزان تلاش خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: در راستای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی، میز پاسخگویی در ۶۰ مدیریت و اداره آموزش و پرورش سراسر استان فارس راه اندازی شده تا پاسخگوی ابهامات دانش آموزان در خصوص امتحانات نهایی باشند.

قاسمی تشریح کرد: علاوه بر برپایی میز پاسخگویی، همکاران در قسمت سنجش ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس، مشکلات احتمالی دانش آموزان در رابطه با مسائل مربوط به امتحانات نهایی را پیگیری و برطرف خواهند کرد. 

وی ادامه داد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش از فردا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت آغاز و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت. 

علیرضا شجاعی پور، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به آغاز امتحانات نهایی گفت: مهمترین موضوع کاهش استرس و ایجاد شرایط مطلوب برای حضور همراه با آرامش دانش آموزان در جلسه امتحانات نهایی است.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: به دلیل ترافیک مراجعه کننده ها، سامانه my medu.ir که کارت ورود به جلسات امتحان نهایی را صادر می کند با مشکلاتی مواجه می شود و همین امر منجر شده تا دریافت کارت ورود به جلسه در کل کشور با مشکل مواجه شده است.

شیرازی نژاد افزود: دانش آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده اند، از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع شوند و‌ این گروه از دانش آموزان صرفاً با ارائه شناسنامه یا کارت شناسایی می توانند در جلسه آزمون حضور یابند و هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده اند با مراجعه به ادارات  آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس دار در حوزه حضور می یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه