English

استاندار فارس:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی، صادقانه منعکس شود

استاندار فارس گفت: روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی استان، اقدامات و عملکرد مجموعه متبوع خود را به شکل صادقانه منعکس کنند.

عملکرد دستگاه‌های اجرایی، صادقانه منعکس شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی ویژه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان در شیراز افزود: قطعا این اقدام علاوه بر اینکه موجی از امیدواری در جامعه و در میان مردم ایجاد می‌کند، مانع از انتشار اخبار کذب و دورغین از سوی برخی فرصت طلبان خواهد شد.

وی، با اشاره به کسب رتبه نخست اطلاع رسانی از دستاوردهای دولت از سوی این استان در سال گذشته ادامه داد: این موفقیت، حاصل تلاش، همفکری، تعامل و پای کار بودن مجموعه های مختلف دخیل در امر اطلاع رسانی از جمله روابط عمومی ها و رسانه‌های استان است.

نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: در تحقق این مهم شاهد شکل گیری یک هماهنگی و هم افزایی خوب در استان بوده‌ایم که این امکان وجود دارد که این هم افزایی و هماهنگی بیشتر شود.

ایمانیه گفت: در مسیر پیشرفت باید به افق های دورتر نگاه کنیم و راضی به وضع موجود نباشیم و اگر چنین شد پیشرفت خواهیم کرد.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و نصب بیلبورد، نسبت به اطلاع رسانی اتفاقات خوب و امیدبخشی که توسط آن مجموعه انجام شده اقدام کنند تا نور امید بیشتری در مردم شکل گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه