English

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت و دفاع:

راه پیروزی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور تأکید کرد: خواهران و برادران گرامی راه پیروزی، مقاومت و ایستادگی است، راه پیروزی وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

راه پیروزی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رئیس عقدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور در سخنران اجتماع پایانی روز قدس شیراز که در شبستان امام خمینی (ره) آستان مقدس شاهچراغ (ع) برگزار شد گفت: نمی‌توانیم بگوییم ما مسلمانیم و اهل نماز و روزه هستیم، اما نسبت به ظلم و جنایتی که انجام می‌شود بی تفاوت باشیم.

حجت الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور با اشاره به اینکه امروز ما در مقابل دو جبهه حق و باطل قرار داریم افزود: در جبهه حق حسین و حسینیان قرار دارند و در جبهه باطل یزید و یزیدیان قرار دارند، در جبهه حق، جبهه مقاومت، حماس، حزب الله و ایران ایستاده است در جبهه باطل آمریکا اربابان نظام سلطه، که علنی از رژیم اشغالگر قدس در مقابل این همه جنایت حمایت می‌کنند.

او ادامه داد؛ جبهه یزید و یزیدیان می‌گویند سازش کنید تا زنده بمانید تا بتوانید در این دنیا زندگی کنید، اما منطق حسین در جبهه حسین و حسینیان این است که ما هرگز زیربار ذلت نمی‌رویم شعاری که ما و شما و مردم حزب الله و عاشقان حزب الله سر می دهیم همان شعار حسینی است هیهات من الذله است.

رئیس عقدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور افزود: سران کشور‌های اروپایی حمایت خود را از تلاویو اعلام کردند و خود را حامی اسرائیل می دانند و اعلام کرده اند که می‌توانیم هر مهماتی که بخواهیم بر سر مردم فلسطین و غزه بریزیم.

او با اشاره به اینکه راه پیروزی وحدت و یک پارچگی امت اسلامی است افزود: من همین جا در روز قدس در این مکان مقدس این نوید و وعده را می‌دهم که قدس شریف آزاد و فلسطین پیروز می‌شود و ما در مسجد الاقصی حضور می‌یابیم و در آنجا نماز می‌گذاریم و صبح پیروزی نزدیک است.

آقاجانپور با اشاره به حضور پرشور مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: امروز روز قصه پر غصه غزه و فلسطین است مردمی که به ناحق از خانه و کاشانه خود رانده شدند.در روزهای گذشته بیش از ۳۳ هزار نفر از آنها به دست صهیونیستهای غاصب کشته شدند که بسیاری از،آنها زنان و کودکان هستند.

در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس ۱۴۰۳ قرائت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه