English

معاون فرهنگی شهردار شیراز اعلام کرد؛

برگزاری مراسم شب‌ قدر در مسجد وکیل و حسینیه عاشقان ثارالله(ع) / احیای خودرویی در بوستان دراک

معاون فرهنگی شهردار شیراز از برگزاری مراسم شب‌های قدر در مسجد وکیل و حسینیه عاشقان ثارالله(ع) و احیای خودرویی شب‌های قدر در بوستان کوهستانی دراک خبر داد.

برگزاری مراسم شب‌ قدر در مسجد وکیل و حسینیه عاشقان ثارالله(ع) / احیای خودرویی در بوستان دراک
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدعلی چوبینی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر و تسلیت شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) گفت: احیای شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) همراه با تلاوت قران و برنامه‌های معنوی و خاص این‌ شب‌ها در مسجد وکیل و حسینیه عاشقان ثارالله در شب‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم معنوی شب‌های قدر در مسجد وکیل که همراه با فضای معنوی و خلق آثار هنری توسط هنرمندان تجسمی استان فارس است، با سخنرانی آیت‌الله احمد بهشتی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول بینازاده و شیخ محمد زمانی و نوای عباس زحمتکشان و عبدالرحمن دانشجو از ساعت ۲۲ تا ۴۵: ۲ بامداد خواهد بود.

معاون شهردار شیراز افزود: این مراسم معنوی همچنین با حضور سید محمدعلی حسینی، محمدامین جعفری حسینی و حسن میرزانیا از شاعران آیینی است.

به گفته چوبینی؛ این مراسم باهمت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، مسجد وکیل، حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس و هیئت یالثارات الحسین شیراز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) عنوان کرد: این مراسم از ساعت ۲۱ با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد و نوای مهدی ترکاشوند و مهدی سروری باهمت کانون فرهنگی رهپویان وصال، هیئت عاشقان ثارالله رزمندگان اسلام شیراز، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه فجر فارس، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و موقوفه معزالوزرا برگزار می‌شود.

وی گفت: احیای خودرویی نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مسلم وافی و نوای احمد خلف‌زاده و دیگر قاریان و مادحین در بوستان کوهستان دراک از ساعت ۲۲ تا۲:۳۰ با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و جمعیت دلدادگان حضرت علی‌اکبر(ع) شیراز برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه