English

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت مردم برپایه توجه به نظرات شهروندان است

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید گفت: مشارکت مردم برپایه توجه به نظرات شهروندان است.

مشارکت مردم برپایه توجه به نظرات شهروندان است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، جعفر قادری از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی گفت: کارمندان از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌ واسطه ارتباط مستقیمی که مردم با شهرداری و مدیران آن دارند، کار ارزشمندی را انجام می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز امکان این را ایجاد کرده تا مردم مسائل و مشکلات خود را بدون سردرگمی به واحد مربوطه مراجعه یا اطلاع دهند، همچنین شهروندان می‌توانند از جزئیات و اقدامات شهرداری در محل سکونت خود مطلع شوند.

قادری بیان کرد: نحوه گزارش‌گیری سیستم و ارزیابی کار مدیران شهرداری و همین‌طور پیگیری‌های که برای مردم انجام می‌شود جای امیدواری است که مردم می‌دانند کار و دغدغه آن‌ها تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌شود که این کار ارزشمند توسط مجموعه شهرداری انجام می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه