English

معاون استانداری فارس:

مشکلات آزادراه شیراز_اصفهان برای نوروز مرتفع شود

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از احصا مشکلات آزادراه شیراز _ اصفهان برای نوروز در ستاد خدمات سفر استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اخذ تدابیر مناسب این مشکلات به زودی بر طرف شود.

مشکلات آزادراه شیراز_اصفهان برای نوروز مرتفع شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد فرخ زاده در جلسه ستاد خدمات سفر استان، نامناسب بودن تابلوهای راهنمای مسیر در آزادراه، کمبود مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی ثابت و موقت، فقدان امکانات مربوط به مدیریت بحران در مناطق سردسیر همانند مخازن نمک و ماسه در مناطق برف گیر و دارای برودت هوا، عدم دسترسی مناسب به شبکه تلفن همراه و اینترنت در طول مسیر و نبود جایگاه مناسب برای پلیس آزاد راه را از جمله‌ی مشکلات آزادراه شیراز اصفهان دانست.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌ها برای تأمین امنیت مسافرین خصوصاً از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح در این بزرگراه از اداره کل راه و شهرسازی خواست هر چه سریع تر جلسه ویژه آزادراه با محوریت شرکت آزاد راهها، اپراتورهای تلفن همراه، پلیس راه و امنیت و... برگزار و نیازمندی های این محور بصورت عملی و نه در قالب صورتجلسه و بروکراسی اداری احصاء و مرتفع گردد.
 
جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر با اشاره به استقرار پایگاه موقت اورژانس در آزادراه شیراز اصفهان، کمبود دوربین های پایش تصویری و کنترل سرعت در طول مسیر را همچنان یکی دیگر از معضلات این آزاد راه برشمرد و اظهار داشت: مشکلات عمرانی ناشی از نقص فنی در اجرای برخی نقاط و جاری شدن چشمه های خود جوش و یخ زدگی در زمان بارندگی و برودت هوا و به تبع آن یخ زدگی معبر و امکان بروز تصادفات زنجیره ای باید سریعا مرتفع شود.
 
فرخ زاده افزایش جایگاه های سوخت، امکانات ایمنی و مناسب برای مدیریت بحران و استقرار ایستگاه‌های امداد و نجات را از موارد مهم در بالا بردن کیفیت سفر برای میهمانان و هم استانی ها دانست.
 
وی ترافیک شهرک گویم را معضل جدی در مسیر آزاد راه عنوان کرد و از مصوبه این ستاد برای آماده سازی و تعریض مسیر جنوب از سمت گویم به شهرک گلستان به منظور تسهیل در رفت و آمد توسط شهرداری شیراز و کنترل ترافیک توسط پلیس راهور خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه