English

طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری صورت گرفته است؛

جابه‌جایی بیش از ۳۲ میلیون تن کالا از مبادی فارس

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه‌جایی بیش از ۳۲ میلیون تن کالا از مبادی استان فارس در ۱۱ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

جابه‌جایی بیش از ۳۲ میلیون تن کالا از مبادی فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محسن عمادی از جابه‌جایی بیش از ۳۲ میلیون تن کالا در ۱۱ ماهه سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد و گفت: تعداد بارنامه‌های صادره استان فارس در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به‌ مدت مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی تأکید کرد: طی این بازه زمانی بیش از ۲ میلیون و ۴۱۱ هزار بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل فعال کالا در استان فارس صادر شده‌است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس همچنین گفت: میزان افزایش جابه‌جایی کالا طی ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به‌ مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: سیمان، اوره، انواع بنزین، گوجه‌فرنگی، آهن اسفنجی، خاک نسوز، گازوئیل، سیمان فله، شمش فولاد، سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه هستند.

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۲۹۰ شرکت فعال حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند و رانندگان توجه داشته‌ باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

به گفته وی، هم‌استانی‌ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به‌منظور رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه