English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد؛

ممنوعیت خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، هرگونه خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها، مراکز جراحی محدود و درمانگاه های عمومی و تخصصی ممنوع است.

ممنوعیت خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مهرداد شریفی، با اعلام این خبر گفت: تمامی متقاضیان واجد شرایط می توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها به آدرس https://mojavez.ir و سامانه صدور پروانه ها و مدیریت اطلاعات موسسات به آدرس https://parvaneh.behdasht.gov.ir بدون واسطه و به صورت قانونی نسبت به اخذ مجوزهای درمانی اقدام کنند.

او افزود: در صورت مشاهده از خرید و فروش غیرمجاز مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها، مراکز جراحی محدود و درمانگاه های عمومی و تخصصی، برخورد قانونی لازم انجام می شود.

شریفی با اشاره به اینکه فعالیت هر مرکز یا موسسه درمانی بدون اخذ مجوزهای لازم، قانونی نیست و از فعالیت آنها جلوگیری می شود، ادامه داد: توسعه اشتغال در بخش سلامت، در چارچوب قانون و مقررات و با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال انجام است.

این مقام مسوول در دانشگاه با بیان اینکه صدور پروانه های بهره برداری این موسسه ها در اداره ارزیابی و صدور پروانه های معاونت درمان انجام می شود، ادامه داد: وظیفه این اداره، قانونمند کردن فعالیت مراکز و موسسات درمانی از طریق صدور پروانه های مربوطه و انطباق آنها با قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در ۳۰ ماه گذشته نیز ۸۹۰ پروانه جدید موسسات درمانی در شیراز و شهرستان های استان صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه