English

سرپرست آموزش و پرورش استان خبر داد؛

اجرای گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در اکثر شهرستانها نیز گروههای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزی اماده شده که در انتهای راهپیمایی به اجرای سرود همگانی خواهند پرداخت.

اجرای گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، فرشید قاسمی در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر استان گفت: امسال فرهنگیان و دانش آموزان استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری فعال و‌ موثر خواهند داشت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: در همه مسیرهای راهپیمایی در استان، غرفه و ایستگاههایی راه اندازی شده است که در این غرفه ها دستاوردهای آموزش و پرورش هر منطقه نمایش داده خواهد شد.

قاسمی بیان کرد:در این غرفه ها دستاوردهای حوزه های پژوهشی، ورزشی، هنرستانها، پرورشی و فرهنگی و اموزشی و ... به معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: ایستگاه هایی نیز در مسیرهای راهپیمایی پیش بینی شده تا گروههای سرود دانش آموزی به اجرای سرود بپردازند.

قاسمی ادامه داد: در اکثر شهرستانها نیز گروههای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزی اماده شده که در انتهای راهپیمایی به اجرای سرود همگانی خواهند پرداخت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در مسیر راهپیمایی شهر شیراز نیز ۹ غرفه و ایستگاه ویژه اموزش و پرورش برای برپایی نمایشگاه دستاوردها و اجرای سرودهای همگانی راه اندازی خواهد شد.

قاسمی گفت: موکب های پذیرایی هم به صورت خود جوش توسط مدارس نواحی شهر شیراز برپاخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه