English

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خبر داد؛

اهدای بیش از ۲۰۰ هزار نسخه کتاب در نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب فارس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به اتمام نخستین دوره جشنواره مردمی نذر کتاب فارس عنوان کرد: در این جشنواره، ۲۰۷ هزار و ۹۷۱ نسخه کتاب به کتابخانه‌ های عمومی استان اهدا شد.

اهدای بیش از ۲۰۰ هزار نسخه کتاب در نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با بیان اینکه نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب فارس از ۲۰ مردادماه سال جاری آغاز و تا نیمه دی ماه برگزار شد، گفت: دستاورد این دوره جشنواره که به مدت پنج ماه برگزار شد، اهدای ۲۰۷ هزار و ۹۷۱ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان فارس بود.

فیروزی استقبال از این جشنواره را مثال زدنی توصیف و اضافه کرد: تاریخ اتمام این جشنواره در گام نخست ۲۴ آبان ماه بود که به دلیل استقبال از این رویداد تا نیمه دیماه تمدید شد. ۵۶۵۱ خیّر کتاب‌ دوست فارس در این جشنواره مشارکت داشته اند و ارزش کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌های عمومی فارس بیش از ۱۳۱ میلیارد ریال است.

وی با تصریح اینکه این جشنواره با شعار «به کتاب هایت بال بده» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس برگزار شده است ، گفت: هدف از اجرای این رویداد تأمین منابع کتابخانه های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی بود. تاکنون ۵۰ درصد از منابع اهدایی در قالب این جشنواره مردمی، آماده‌سازی شده و با جای گرفتن در قفسه کتابخانه‌های عمومی در مسیر امانت قرار گرفته است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس تصریح کرد: دیگر منابع اهدایی نیز در مسیر ثبت و آماده‌سازی برای کتابخانه‌های عمومی یا در حال توزیع به دیگر کتابخانه‌ها مانند مساجد و مدارس و دیگر نهادها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه