English

دومین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» برگزار می شود

با همکاری مشترک شرکت آبفای استان و آب منطقه ای اصفهان، دومین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب برگزار می شود.

دومین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مدیر روابط عمومی آبفای استان اصفهان هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه ارتباط با رسانه ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه آب مساله اصلی استان اصفهان است، نیاز است که رسانه های مطالبه گر، همچون گذشته یاری گر این شرکت در حل مشکلات باشند.   

مجید مختاری افزود: سال گذشته به عنوان نخستین تجربه برگزاری این جشنواره، آثار خوبی به دبیرخانه ارسال شد و انتظار می رود امسال نیز این جشنواره با استقبال پرشور اصحاب رسانه در استان برگزار شود.

وی عنوان کرد: فراخوان جشنواره 16 دی ماه منتشر و جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می گردد که در بخش اصلی آثار در قالب های مقاله، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه ، تیتر و کاریکاتور دریافت می شود و در بخش جنبی پویش های «شهروند مروج» و «حافظ آب» را خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان د ر خصوص محورهای جشنواره در بخش اصلی گفت: روزنامه نگاران می توانند در خصوص احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی و صنعت،  نقش آب و پساب در محیط زیست، طرح ملی جهاد آبرسانی در روستاهای استان اصفهان، فرهنگ سازی رفتار در مدیریت مصرف آب شرب، تصفیه خانه های آب و فاضلاب استان اصفهان، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب و سواد آبی، مسئولیت اجتماعی رسانه ها در مساله آب تولید محتوا کرده و در جشنواره شرکت کنند.

لازم به توضیح است که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 بهمن ماه سال جاری خواهد بود و آثاری که از 1/11/1401 در مطبوعات رسمی منتشر شده باشند امکان شرکت در جشنواره را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه