English

جمع آوری بیش از ۷۰۰ کیلو گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در اقلید

در بازدیدهایی که از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در روستاهای آسپاسمهجان، پهلوانی و بابایی انجام شد بیش از هفتصد کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد جمع آوری شد.

جمع آوری بیش از ۷۰۰ کیلو گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در اقلید
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، با اعلام این خبر گفت: عمده مواد جمع آوری شده شامل بیسکوییت، مواد غذایی کنسرو شده، سوسیس، کالباس، چیپس، لبنیات فاسد، روغن، خیارشور،انواع نوشیدنی ها و رب گوجه فرنگی بود.

اکبر نوربخش با اشاره به اهمیت نقش کارشناسان بهداشت محیط در حفظ و ارتقا سطح سلامت مردم افزود: از آنجا که حفظ سلامت افراد از وظایف ذاتی این گروه است، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت، طی بازدیدهای مستمر از مراکز عرضه مواد غذایی در روستاها، ضمن شناسایی مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوزهای لازم از وزارت بهداشت اقدام به توقیف و معدوم سازی این کالاها می کنند.

او اضافه کرد: شهروندان باید در هنگام خرید به تاریخ مصرف کالا و همچنین تاریخ تولید محصول توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را جهت پیگیری به سامانه اطلاع رسانی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری لازم توسط بازرسان صورت گیرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه