English

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛

ارایه خدمات درمانی به حدود ۲۰ هزار بیمار از سایر کشورها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه ۲۸ بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی در شیراز، مجوز توریسم درمانی «IPD» را از وزارت بهداشت دریافت کرده اند، افزود: سالانه حدود ۲۰ هزار گردشگر سلامت بین الملل در مراکز درمانی شیراز، خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی دریافت می‌کنند.

ارایه خدمات درمانی به حدود ۲۰ هزار بیمار از سایر کشورها
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سید وحید حسینی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت شیراز گفت: پیش از انقلاب بیماران به دلیل نبود امکانات، مراکز درمانی مجهز و پزشک متخصص و دانشجویان نیز برای گذراندن دوره های تخصصی و فوق تخصصی به خارج از کشور اعزام می‌شدند.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اکنون نه تنها بیماران خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را داخل کشور دریافت می کنند، بلکه شاهد پذیرش دانشجویان در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی از دیگر کشورها در ایران به ویژه در شیراز هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه ۲۸ بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی در شیراز، مجوز توریسم درمانی «IPD» را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرده اند، افزود: سالانه حدود ۲۰ هزار گردشگر سلامت بین الملل در مراکز درمانی شیراز، خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی دریافت می‌کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حضور ۱۲ بیمارستان دولتی و جمعی از بیمارستان های خصوصی در این نمایشگاه بین‌المللی، هدف از حضور این بیمارستان ها را توسعه ظرفیت‌های گردشگری سلامت در مراکز درمانی دولتی و خصوصی عنوان کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استان فارس با ظرفیت مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سلامت و اقتصاد، به‌ عنوان یکی از قطب‌های توریسم درمانی، آماده همکاری با فعالان این حوزه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید و از نزدیک با مسوولان غرفه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

دومین نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت از ۲۰ تا ۲۳ دی سال جاری در سالن نمایشگاه های بین‌المللی فارس، پذیرایی بازدیدکنندگان می باشد.

در این نمایشگاه سلامت محور، غرفه ها مختلفی در حوزه‌های گردشگری سلامت، پوست و زیبایی، طب سنتی و داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، فرآورده‌ها و محصولات دارویی، آب درمانی و گردشگری تندرستی برپا شده است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه