English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

بهره‌گیری از ارتباطات سطح ملی راهکارهای مدنظر صنعتگران را محقق می کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: می‌توان با بهره‌گیری از ارتباطات ملی به راهکارهای مدنظر صنعتگران جامه عمل پوشاند.

بهره‌گیری از ارتباطات سطح ملی راهکارهای مدنظر صنعتگران را محقق می کند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حسن شیخ نیا در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: تلاش می کنیم از ارتباطات ملی به منظور توسعه استان و افزایش اعتبارت مورد نیاز برای پیشبرد امور اقتصادی و صنعتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: راهکارهای مقطعی می‌تواند آثار مثبتی به دنبال داشته باشد؛ اگر می‌خواهیم این کارگروه‌ها به حداقل برسد و تصمیمات اخذ شده در این جلسات نیز به تصمیماتی کلیدی در حوزه سیاستگذاری، کنترل و نظارت تبدیل شوند بایستی نگاه‌ها به سمت توسعه استان فارس باشد.
 
معاون استاندار فارس با بیان اینکه استان فارس از ظرفیت بی‌‌بدیلی بهره می‌برد و این استان در حوزه‌های مختلف در جایگاه اول تا هفتم کشوری قرار دارد، افزود: استان فارس توان مالی قابل‌ توجهی دارد و از نظر مالی جزو استان‌های با رتبه بالای کشور محسوب می‌شود؛ لذا باید تمهیدات اساسی برای استفاده صحیح از این ظرفیت اندیشیده شود.
 
شیخ‌نیا با اشاره به اینکه مدیران باید با ارائه راهکار، برنامه‌ریزی و هم افزایی به حل مشکلات در این عرصه کمک کنند، گفت: اگر جایی نیاز به تشریک مساعی، حمایت و مصوبه برای حل مشکلات بانکی، بیمه‌ای و تأمین اجتماعی واحد‌های صنعتی و تولیدی بود مدیران باید به تسریع آن کمک کنند.
  
وی با بیان اینکه تفویض اختیار به استان‌ها و تقویت ارتباطات ملی ازمهمترین رویکردهایی است که می‌تواند به حل مشکلات صنعتی کمک کند، گفت: در مواردی که ضوابط و مقررات استانی و ظرفیت‌های ملی نمی‌تواند به حل این مشکلات کمک کند می‌توان از ظرفیت نمایندگان مجلس استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان این که این استان از ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی برخوردار است که در کلیدی‌ترین کمیسیون‌های مجلس مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: باید این فرصت را غنیمت شمرد و از آن برای حل معضلات استانی، ملی و احیای ظرفیت‌ها بهره گرفت و فضای توسعه اقتصادی را گسترش داد.
 
شیخ نیا اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه تنظیم بازار و طرح از مزرعه تا سفره در استان فارس رخ داده که تبدیل به نماد ملی شده است و باید مجموعه‌های موفق مورد قدردانی و تجلیل قرار بگیرند تا انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت پیدا کنند و دیگر مجموعه‌ها نیز برای ارائه عملکرد بهتر ترغیب شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه