English

برای ارتقای مهارت‌های فنی و مهارتی کارکنان:

تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری شیراز و فنی‌ و حرفه‌ای فارس منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین شهرداری شیراز و اداره کل آموزش‌ فنی‌وحرفه‌ای فارس در راستای توسعه، گسترش و ارتقای کیفی آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و به منظور آماده‌سازی نیروی انسانی برای ورود به بازار کار و همچنین ارتقای مهارت‌های فنی و مهارتی شاغلین منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری شیراز و فنی‌ و حرفه‌ای فارس منعقد شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین شهرداری شیراز و اداره‌ کل آموزش‌ فنی‌وحرفه‌ای فارس در راستای توسعه، گسترش و ارتقای کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و به جهت نیاز کشور در بخش‌های مختلف و به منظور آماده‌سازی نیروی انسانی برای ورود به بازار کار و همچنین ارتقای مهارت‌های فنی و مهارتی شاغلین، منعقد شد.  

شهردار شیراز با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی به‌ویژه سند سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغی رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای شهرداری شیراز و ارتقای توان کارآفرینی، استفاده متقابل از توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی و مهارتی همچنین امکانات و تجهیزات، جهت رشد و ارتقای سازمانی، تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی مهارت‌های جدید مورد نیاز شهرداری توسط اداره کل و سازماندهی آموزش‌های مهارتی مورد نیاز شهرداری به امضا رسید. 

محمدحسن اسدی افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری شیراز و اداره کل فنی‌وحرفه‌ای فارس، رویکرد تشویقی برای مهارت‌آموزی کارمندان شهرداری را در بر دارد.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز با حداقل ۳۵۵ وظیفه‌ای که بر عهده دارد و عمدتاً وظایف پیچیده و تخصصی است، نیاز به آموزش و مهارت‌های خاص دارد. 

شهردار شیراز اضافه کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت بالفعل و بالقوه‌ای که اداره کل فنی حرفه‌ای استان دارد، این تفاهم نامه دوجانبه منعقد شد. 

اسدی خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم‌ نامه به شهرداری شیراز این اجازه داده می‌شود که بعد از اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی، گواهینامه این دوره را صادر کند و بر اساس این پروانه که امروز تحویل شهرداری شده گواهینامه‌ها قابلیت اعمال مزایای بسیاری برای کارمندان شهرداری داشته باشد. 

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: این تفاهم‌نامه در جهت تشویق کارمندان شهرداری به مهارت آموزی و آموزش مهارت‌ها در زمینه‌های تخصصی ایجاد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه