English

معاون آموزش و پرورش:

برنامه های هفته سواد آموزی در استان فارس تشریح شد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: تجدید میثاق با ۲۷شهید سوادآموزی، حضور پرسنل حوزه سواد آموزی در نماز جمعه، تجلیل از پیشکسوتان سواد آموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی و جلسات پرسش و پاسخ و...،ازجمله برنامه های هفته نهضت سوادآموزی خواهد بود.

برنامه های هفته سواد آموزی در استان فارس تشریح شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مجید احمدی با تشریح برنامه های هفته گرامیداشت نهضت سوادآموزی اظهار کرد: نهضت سوادآموزی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ۷ دی ماه ۱۳۵۸ تشکیل و کار آموزش بی‌سوادان را آغاز کرد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: ارتقای سطح سواد، آگاهی و فرهنگ همواره از سیاست های جمهوری اسلامی و مورد تأکید بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

احمدی گفت: صدور فرمان تأسیس نهاد فرهنگی، آموزشی نهضت سوادآموزی از سوی رهبر کبیر انقلاب در حالی صورت گرفت که در سال های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، نهال نوپای انقلاب با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کرد و این حاکی از اهمیت علم و فرهنگ در اندیشه امام ره و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان روز شمار هفته نهضت سواد آموزی ادامه داد: سواد آموزی تبلیغ وترویج، سواد آموزی و رسانه، سواد آموزی و تکریم از فعالان سوادآموزی، سوادآموزی نخبگان و فرهنگ کتابخوانی و تولید محتوا، سواد آموزی و مسئولین، سوادآموزی فرهنگ ایثار، شهادت و مسئولیت پذیری، و سوادآموزی و تجدید میثاق با آرمان های امامین انقلاب عناوین هفتگانه هفته نهضت سوادآموزی را تشکیل می دهد.

احمدی خاطر نشان کرد: برنامه های هفته سوادآموزی از یکم تا هفتم دیماه و بر اساس روزشمار مشخص شده  اجرا می شود و این برنامه ها با حضور پرسنل نهضت سوادآموزی در نمازجمعه آغاز می شود.

 وی ادامه داد: برگزاری جلسات شورای پشتیبانی و بهبود کیفیت آموزشی سواد‌ آموزی، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، برگزاری جلسه با آموزش دهندگان و تجلیل از آموزش دهندگان نمونه، تجلیل از پیشکسوتان سوادآموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی وجلسات پرسش وپاسخ ازجمله برنامه های هفته گرامیداشت نهضت سوادآموزی خواهد بود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: نهضت سواد آموزی مولود انقلاب و از  برکاتی است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب پایه‌گذاری شده است و انتظار می رود دستگاه های اجرایی و آحاد مردم با این نهضت همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه